E. paslaugų poreikis kavinių, restoranų ir barų klientų tarpe

Pagrindinis šios apklausos tikslas (taip pat ir mano magistrinio darbo) - nustatyti e. paslaugų poreikį kavinių, restoranų ir barų klientų tarpe. Iš anksto dėkoju visiems už supratimą ir pagalbą!

Ar Jūs naudojatės internetu informacijos paieškai apie kavines, restoranus ir barus (toliau KRB)?

Kokios informacijos Internete ieškote apie KRB?

Kur ieškote informacijos apie KRB?

Ar lengvai randate norimą informaciją?

Kokiomis iš žemiau išvardintų KRB paslaugomis, užsakomomis interneto pagalba, naudojatės?

Kokios, Jūsų nuomone, kliūtys, su kuriomis dažniausiai susiduriama naudojantis jomis?

Jei matote kitas kliūtis, įrašykite jas čia:

    …Daugiau…

    Kokiu būdu apmokate sąskaitas už kavinių, restoranų ar barų paslaugas?

    Kuris mokėjimo būdas, Jūsų nuomone, yra patogiausias?

    Ar Jūs norėtumėte apmokėti už KRB išlaidas kartą per mėnesį, atliekant tik vieną pavedimą internetu?

    Ar dalyvaujate KRB lojalumo programose?

    Ar norėtumėte turėti vieną kliento lojalumo kortelę dideliam kiekiui KRB?

    Kurie iš žemiau išvardintų tokios kliento lojalumo kortelės privalumų Jums būtų aktualūs?

    Kokios tokiai lojalumo kortelei valdyti skirto internetinio tinklapio paslaugos Jums būtų aktualios?

    Jei norėtumėte kitokių paslaugų, įrašykite jas čia:

      …Daugiau…
      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą