E. paslaugų poreikis kavinių, restoranų ir barų klientų tarpe

Jei matote kitas kliūtis, įrašykite jas čia:

  1. gali apgaut-kortelej neliks pinigu
  2. Yra lengviau ir greiciau paskambinti ir uzsisakyti, ar paklausti nuomone apie valgius, paslaugas, etc.
  3. Mazai kaviniu teikia tokias paslaugas KOKYBISKAI. Daznai tenka girdeti, kad uztrunka pristatyti maista laiku arba atveza ji nekokybiska (pvz. picos istepta po visa dezute)
  4. noretusi, kad ilgiau pristatinetu maista i namus (per trumpas ju darbo laikas)
  5. Negaleciau pasakyti, nes nesinaudoju tokiomis paslaugomis. Gal tiesiog per mazai informacijos, kad KRB tokias paslaugas teikia.Arba yra mazai tokiu KRB, kurie teiktu tokias paslaugas.
  6. Reali situacija: uzsisakai per web ir laimingas lauki alkanu pilvu. Po pusvalandzio 0 rezultato. Po kiek laiko visas neramus skambini klausti "kur mano maistas???". Pasigirsta atsakymas: "o mes jau senai ta sistema nebesinaudojam..."
  7. KRB pateikia per mazai informacijos
  8. Labai dideliu kliuciu kaip ir nera.
  9. KRB požiūris į aptarnavimą internetu nėra pakankamas, kad kokybiškai teiktų paslaugas ir skirtų daugiau dėmesio tam.
  10. Nepasitikiu pristatymo greitumu.
  11. Man tai nepatraukli paslauga