UserDSA
Results29
Vieša
Pranešti

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE TEIKIAMŲ PASLAUGŲ „VIENO LANGELIO“ PRINCIPU PASITENKINIMO TYRIMO KLAUSIMYNASDRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE TEIKIAMŲ PASLAUGŲ „VIENO LANGELIO“ PRINCIPU PASITENKINIMO TYRIMO KLAUSIMYNAS

Maloniai prašome pareikšti savo nuomonę apie aptarnavimą ir Jums suteiktas administracines paslaugas Druskininkų savivaldybės administracijoje.
Ši apklausa yra anonimiška ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tik statistinei analizei kartu su kitų apklaustųjų atsakymais.
Dėkojame už sutikimą dalyvauti apklausoje.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Ar dažnai Jūs kreipėtės į Druskininkų savivaldybės administraciją per paskutiniuosius metus?
2. Kokia forma Jūs dažniausiai kreipiatės į Druskininkų savivaldybės administraciją?
3. Kaip vertinate asmenų priėmimo ir aptarnavimo „vieno langelio“ principu tvarką savivaldybėje?
4. Ar Jums patogus „vieno langelio“ nustatytas darbo laikas
5. Kaip Jūs vertinate atsakymų pateikimo operatyvumą?
6. Ar apsilankymo metu Jums buvo suteikta visa reikiama informacija?
7. Kur Jums patogiausia susipažinti su asmenų priėmimo „vieno langelio“ principu darbo laiku?
8. Ar žinojote, kad yra įrengtas specialiai konfidencialiam pokalbiui skirtas kambarys, kuriuo galite pasinaudoti?
9. Ar žinote, kad prie savivaldybės įrengta speciali prieiga neįgaliesiems prie pastato ir nemokama automobilių stovėjimo aikštelė?
10. Įvertinkite asmenų aptarnavimą „vieno langelio“ principu pagal pateiktus teiginius (vertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku)
12345
Iki paslaugos suteikimo neteko ilgai laukti eilėje
Patogus priėmimo laikas
Paslaugos suteikimo vieta yra tinkamai įrengta ir nekelia diskomforto
Specialistų suteikta informacija buvo išsami ir suprantama
Specialistai yra mandagūs ir maloniai bendrauja su klientais
11. Ar buvote nukreiptas į kitą instituciją, paaiškinant, jog Jūsų problemos sprendimo priėmimas nepriskiriamas savivaldybei? Aprašykite situaciją.
12. Ar Savivaldybės administracijoje valstybės tarnautojas ar darbuotojas užuominomis arba kitaip leido suprasti, kad už palankų Jūsų klausimo sprendimą ar paslaugos suteikimą Jūs turėtumėte jam atsidėkoti? Įvardinkite Savivaldybės administracijos skyrių ir aprašykite situaciją.
13. Kaip Jūs vertinate Druskininkų savivaldybės administracijos specialistų aptarnavimo kultūrą (mandagumą, paslaugumą, dėmesingumą)?
14. Kaip Jūs vertinate asmenų aptarnavimo Druskininkų savivaldybės administracijoje kokybę bendrai? (parašykite)
15. Jūsų lytis
16. Jūsų amžius
17. Jūsų išsilavinimas
18. Jūsų užsiėmimas