Bendradarbiavimo su tėvais reikšmė anketa pedagogams

Gerbiamas (-a) priešmokyklinio ugdymo mokytojau (-a),                                                     

Esu Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedros Socialinės pedagogikos magistrantūros studijų programos studentė Lina Černeckienė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – atskleisti mokytojų požiūrį į bendradarbiavimo su tėvais reikšmę ir galimybes, padedant priešmokyklinio amžiaus vaikams spręsti tarpusavio bendravimo sunkumus. Apklausa yra anoniminė (joje nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Jūsų, kaip tyrimo dalyvių anonimiškumas yra garantuojamas. Surinkti tyrimo duomenys bus naudojami rengiant mokslines išvadas bei praktines rekomendacijas magistro baigiamajame darbe.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir anketai skirtą laiką!

1. Jūsų amžius

2. Jūsų išsilavinimas

Kitas variantas

  1. Pabaigtos Magistro studijos
  2. magistras
  3. Pabaigtos Magistro studijos
  4. Pabaigtos Magistro studijos
  5. Pabaigtos Magistro studijos

3. Jūsų pedagoginio darbo patirtis metais

4. Jūsų pedagoginio darbo patirtis, ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus (metais)

  1. 3
  2. 7
  3. 9m.
  4. 7
  5. 4
  6. 12
  7. 6,5
  8. 5
  9. 3
  10. 6
…Daugiau…

5. Jūsų kvalifikacinė kategorija

6. Jūsų nuomone, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus yra (pažymėkite tik vieną atsakymų variantą):

7. Kodėl, Jūsų nuomone, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas yra reikšmingas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus ugdymo įstaigoje? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

8. Nurodykite, kaip dažnai ugdytinių tėvai dalyvauja sprendžiant priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus?

9. Įvertinkite pateiktus teiginius tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą sprendžiant priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus. (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

10. Kokius priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus Jūs dažniausiai įžvelgiate ugdymo procese? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

11. Jūsų nuomone, kas labiausiai lemia priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus ? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12. Kaip Jūs dažniausiai ugdote priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo įgūdžius? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).

Kitas variantas

  1. Įgyvendinu tarptautinę "Zipio" prevencinę programą.
  2. Pagal poreikį. Dažniausiai diskutuojame pavyzdžiais. Dirbame su Zipio programa.
  3. Zipio draugų valandėlės kartą per savaitę.

13. Jūsų nuomone, priešmokyklinio amžiaus vaikų tėvai domisi jų tarpusavio bendravimo sunkumais, kylančiais ugdymo įstaigoje? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).

Kitas variantas

  1. Domisi.Bet retai.
  2. Tėvai klausia, tačiau ne kasdien
  3. Vieni teiraujasi, o kiti - nerodo jokio susidomėjimo.
  4. Tie, kurie supranta, kad jų vaikui kyla sunkumų bendrauti, tie ir klausia. O tie, kurie neklausia pati pakalbinu.
  5. Kai kyla problema tėvai klausia kas nutiko
  6. Kai kyla problemų, tėvai tampa kur kas aktyvesni

14. Kokias bendradarbiavimo su tėvais formas Jūs taikote dažniausiai, sprendžiant priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

15. Jūsų nuomone, kokie veiksniai labiausiai trukdo tėvų ir mokytojų bendradarbiavimui sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).

16. Jūsų nuomone, kokie veiksniai lemia sėkmingą tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? ? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

17. Jūsų nuomone, kaip galima gerinti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą, sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą