Bendradarbiavimo su tėvais reikšmė anketa pedagogams

Gerbiamas (-a) priešmokyklinio ugdymo mokytojau (-a),                                                     

Esu Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedros Socialinės pedagogikos magistrantūros studijų programos studentė Lina Černeckienė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – atskleisti mokytojų požiūrį į bendradarbiavimo su tėvais reikšmę ir galimybes, padedant priešmokyklinio amžiaus vaikams spręsti tarpusavio bendravimo sunkumus. Apklausa yra anoniminė (joje nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Jūsų, kaip tyrimo dalyvių anonimiškumas yra garantuojamas. Surinkti tyrimo duomenys bus naudojami rengiant mokslines išvadas bei praktines rekomendacijas magistro baigiamajame darbe.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir anketai skirtą laiką!

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų amžius

2. Jūsų išsilavinimas

3. Jūsų pedagoginio darbo patirtis metais

4. Jūsų pedagoginio darbo patirtis, ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus (metais)

5. Jūsų kvalifikacinė kategorija

6. Jūsų nuomone, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus yra (pažymėkite tik vieną atsakymų variantą):

7. Kodėl, Jūsų nuomone, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas yra reikšmingas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus ugdymo įstaigoje? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Bendradarbiavimas labiau suartina tėvus ir pedagogus
Bendradarbiavimas padeda geriau pažinti ugdytinį
Bendradarbiavimas lemia vaikų ugdymosi sėkmę
Bendradarbiavimas turi įtakos vaikų pozityviam elgesiui
Bendradarbiavimas svarbus sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo problemas

8. Nurodykite, kaip dažnai ugdytinių tėvai dalyvauja sprendžiant priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus?

9. Įvertinkite pateiktus teiginius tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą sprendžiant priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus. (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Tėvams yra suteikiamos konsultacijos vaikų tarpusavio bendravimo sunkumų sprendimo klausimais
Tėvai informuojami apie vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus
Priešmokyklinio ugdymo įstaigoje organizuojami seminarai, diskusijos tėvams vaikų tarpusavio bendravimo sunkumų klausimais.
Tėvai aktyviai dalyvauja sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus
Ugdytinių tėvai teikia pasiūlymus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumų sprendimo gerinimui

10. Kokius priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus Jūs dažniausiai įžvelgiate ugdymo procese? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Silpni bendravimo įgūdžiai
Sunkumai suvokiant savo ir kitų emocijas
Sunkumai valdant savo ir kitų emocijas
Tolerancijos kitiems vaikams stoka
Emocijų raiškos sunkumai
Nenoras bendrauti ir bendradarbiauti
Kita

11. Jūsų nuomone, kas labiausiai lemia priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus ? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Vaiko amžius
Vaiko lytis
Vaiko temperamentas
Veiklos pobūdis grupėje, ugdymo įstaigoje
Namų aplinka
Nepakankamas šeimos dėmesys vaiko bendravimo įgūdžiams

12. Kaip Jūs dažniausiai ugdote priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo įgūdžius? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).

13. Jūsų nuomone, priešmokyklinio amžiaus vaikų tėvai domisi jų tarpusavio bendravimo sunkumais, kylančiais ugdymo įstaigoje? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).

14. Kokias bendradarbiavimo su tėvais formas Jūs taikote dažniausiai, sprendžiant priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Individualūs pokalbiai
Individualios konsultacijos tėvams
Bendri pokalbiai su kitų ugdytinių tėvais
Tėvų komiteto ar tarybos veikla
Bendros popietės, išvykos
Tėvų susirinkimai
Specialistų (psichologo, soc. pedagogo, kt.) konsultacijos
Įtraukiu tėvus į vaikų grupės veiklas
Bendra tėvų, mokytojų ir vaikų ar visos ugdymo įstaigos bendruomenės veikla

15. Jūsų nuomone, kokie veiksniai labiausiai trukdo tėvų ir mokytojų bendradarbiavimui sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).

16. Jūsų nuomone, kokie veiksniai lemia sėkmingą tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? ? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Geri tėvų ir mokytojų tarpusavio santykiai
Atviras ir nuoširdus bendravimas
Susiformavusi grupės tėvų bendruomenė
Tėvų domėjimasis vaikų tarpusavio bendravimo klausimais
Mokytojų noras bendrauti bei bendradarbiauti su vaiko tėvais
Keitimasis informacija, žiniomis ir pasiūlymais, kaip padėti priešmokyklinio amžiaus vaikams spręsti tarpusavio bendravimo sunkumus
Ugdymo įstaigos specialistų dalyvavimas tėvų ir mokytojų bendradarbiavimo procese

17. Jūsų nuomone, kaip galima gerinti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą, sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).