Baigiamojo kurso studentų apklausa apie studijų programą MI17

Gerbiamas studente,

Menų ir kūrybinių technologijų fakultetas atlieka apklausą, kuria siekiama sužinoti studentų požiūrį į studijas ir profesinės veiklos perspektyvas. Jūsų atsakymai padės tobulinti studijų procesą.

Apklausa anoniminė.

Apklausos rezultatai bus skelbiami apibendrinta forma.

Iš anksto dėkojame už dalyvavimą.

Fakultetas- Menų ir kūrybinių technologijų.

Studijų programa- Mados technologijos ir verslas.

Studijų forma- Nuolatinė.

K1. Ar šiuo metu dirbate?

K2. Įvertinkite, kiek sutinkate ar nesutinkate su pateiktais teiginiais apie studijas skalėje nuo 1 iki 5, kur 5 reiškia visiškai sutinku, 1- visiškai nesutinku.

K3. Kokius gebėjimus išsiugdėte studijuodamas (-a)? Įvertinkite kiekvieną teiginį skalėje nuo 1 iki 5, kur 5 reiškia visiškai sutinku, o 1- visiškai nesutinku.

K4. Kaip gerai Jūs esate pasiruošęs (-usi) profesinei karjerai po studijų baigimo:

K5. Pasiūlykite dalyką (modulį) ar temą, kuris (kurie), Jūsų nuomone, būtų labai reikalinga studijuojant jūsų pasirinktą studijų programą (įrašykite):

  1. Kadangi studijų kryptis yra "Polimerų ir tekstilės technologijos" pasiūlyčiau įterpti CHEMIJOS ir FIZIKOS dalykus.
  2. Modulis apie tai, kai sukurti idėją ir ją vykdyti. Ypač baigiamajame projekte dėstytojos norėjo 'originalių', 'įdomių' idėjų ir gaminių. Galbūt gali būti modulis nuo ko viskas prasideda, kad visas mintis reikia užsirašyti, nėra kvailų ar neįmanomų idėjų, kad reikia vizualiai įsivaizduoti kokia būtų tos idėjos spalvinė gama, kokią emociją norima perteikti, kaip idėją susisteminti ir pateikti vartotojams, įvertinti ar idėja naudinga, ar aktualu ją pristatyti.
  3. CHEMIJA. kad labiau suprastume tas visiokias medžiagas, gerei išmokti tirti jas.
  4. Kadangi tai yra 'Mados technologijos', trūko švietimo apie šiuolaikinę madą, analizuojant praėjusių ir ateinančių sezonų tendencijas.
  5. bazinių konstrukcijų projektavimas, modeliavimas, konstravimas
  6. Bent kelis kartus per metus organizuoti keliones į įvairias siuvyklas Lietuvoje visų studijų metu, o ne tik pirmaisiais ar antraisiais studijų metais į kelias pagrindines Lietuvoje esančias gamyklas.
  7. Modeliavimas
  8. Profesinė anglų kalba (su spec. terminais);

K6. Jūsų nuomone, ar buvo dalykų (modulių), kuriems galėjo būti skirta daugiau laiko (įrašykite)

  1. Siuvimui galėjo būti skirta daugiau laiko, arba stojant į šią specialybę reikėtų jau mokėt siūti (baigius kursus). Profesionaliom kompiterizuotom programom galejo būti skirta daugiau laiko. Gaila, kad tik susipažinome su jomis... Medžiagotyros dalyko galejo būti daugiau. Labai įdomios paskaitos buvo, tik gaila kad mažai. Verslo dalykams galėjo būti daugiau skirta laiko. Šis dalykas buvo dėstomas atmestinai... Bėgiojom iš temos į temą, žinių nedaug (visko po truputį) ir galiausiai - nieko nemokam.
  2. Manau, kad pvz. sudėtingoms konstrukcijoms buvo galima skirti 2 semestrus. Per vieną sukonstruoti, o kitą pasiūti bent maketą to gaminio. Dabar išėjo taip, kad daug konstravom, ir galbūt ne visada gerai viską padarėme, bet vizualiai nematėme tų klaidų. kai nėra siuvamas gaminys gali lekalai gražiai atrodyti, ypač kai yra nedaug laiko juos peržiūrėti, tačiau pasiuvus maketą ir uždėjus ant manekeno labai aiškiai matosi visos klaidos. Aišku, tai gali būti siūlomas kaip papildomas dalykas.
  3. KONSTRAVIMUI. Trečiame kurse nė nebuvo konstravimo - genialu!
  4. Taip. Studijų programoje trūko išsamesnės teorijos ir praktikos apie lekalų dauginimą.
  5. Visuoses dalykuose trūko praktikos. Praktiniai darbai buvo atliekami tik atsiskaitymams, o mokymuisi tik teorija.
  6. aprangos kompiuterinis projektavimas
  7. Gamybos organizavimo moduliui; Anglų kalbos moduliui; Piešimo moduliui;
  8. Praktikai kolegijoi
  9. Taip. Konstravimui, modeliavimui.
  10. daugiau informacijos apie medžiagas, jų ir furnitūros suderinamumą, furnitūros rūšys, drabužių konstravimo ypatumai.
…Daugiau…

K7. Jūsų nuomone, ar buvo dalykų (modulių), kuriems galėjo būti skirta mažiau laiko (įrašykite)

  1. Pirmame kurse daugiausiai dalykų, kurių galėjo ir nebūt, tai - įvadas, mados istorija (šis dalykas labiau tinka įvaizdžio formavimo ir dizaino studentėms, o ne konstruktorėms - technologėms), informatika, kompozicija. Mažiau laiko skirčiau irgi lietuvių kalbai.
  2. Visuose su verslu susijusiose moduliuose 50% laiko buvo šnekama apie asmeninius, visiškai nenaudingus dalykus. kaip kieno vaikai gyvena, kur kas savaitgalį buvo, kaip čia su tuo korona virusu bus ir pan. Laisvai buvo galima sumažinti paskaitas per pusę, jei jose būtų šnekama tik apie verslo dalykus. Aišku dabar buvusių paskaitų metu buvo galima pasidaryti savo darbus, kol pusvalandį šnekama kaip kam sekasi, bet ar taip turėtų būti?
  3. studijų įvadas visai ne prie ko, laiko gaišimas.
  4. Studijų įvadas, dalykas, kurs visiskai nėra naudingas ir pirmąjame kurse, kompiuterio mokymai, kurių metu moko naudotis wordu arba exeliu.
  5. -
  6. Specialybės kalbai (lietuvių), nes 2/3 laiko buvo švaistoma su tuo nesusijusiems dalykams;
  7. Nebuvo.

K8. a) Ar dalykų dėstymo eiliškumas semestruose buvo nuoseklus ir logiškas?

K8. b) Jei dalykų eiliškumas semestruose Jums pasirodė nenuoseklus ir nelogiškas, įrašykite savo pastebėjimus:

  1. Pasitaikydavo taip, kad studijojant naują dalyką, jau reikėjo turėt žinias susijusias su tuo dalyku, tačiau šias žinias gaudavome po šitų dalykų, o ne prieš. Tai atsitikdavo, kai dėstytoja kažko paklausia studenčių, o jos nežino ką atsakyti ir išsiaiškina, kad mes to dar nesimokėme, o mokysimes vėliau.
  2. na, kai ne kartą klausė dėstytojos kažko tokio, kas mūsų laukė sekančiame sėmestre. Tai buvo taip kad "ai dar nesimokėte, aij... nelabai gerai.."
  3. Apie medziagas reiketu mokytis tolimesniuose kursuose
  4. medžiagas reikėtų dėstyti 2-3 kurse

K9. Ar rekomenduotumėte šią studijų programą studijuoti draugams/ kolegoms/ pažįstamiems?

K10. Su kokiais iššūkiais susidūrėte rengdamas (-a) baigiamąjį darbą? (įrašykite)

  1. Rengiant BP teko iš naujo mokytis dirbti su kompiuterizuotom programom. Žinių stoka.
  2. Sunkiausia ir ilgiausiai užtruko sugalvoti idėją. Taip pat susidūriau su įrangos trūkumu kolegijoje. Kadangi buvo karantinas, reikiama įranga nebuvo galima pasinaudoti ir parduotuvėse, todėl galutinis rezultatas neatrodo taip, kaip planuota.
  3. Nuotoliniu būdu - TRAGEDIJA. BP rekomendacijos neaiškios!
  4. Labai noriu padėkoti visoms dėstytojoms, kurios skirdavo laiko konsultacijoms ir atsakydavo greitai į laiškus. Žinant, kiek mūsų šiais metais daug, labai vertinu dėstytojų skirtą laiką ir pastangas.
  5. Trūkumas žinių, viską taisiklyngai aprašyti ir įforminti, visus tris mokslo metus moko darbus rašyti kitaip, nei reikalauja bakalaurinis projektas.
  6. Sunku dirbti per nuotolinį prisijungimą
  7. nepakankamai laiko
  8. Konsultacijų trūkumu, destytojos turi mažai laiko, nespėja priimti visų studentų, vėliau teigia, kad ne visos studentės su jomis konsultavosi, o į laiškus arba išvis neatsako, arba iš tiesų tekdavo ilgai palaukti atsakymo. Taip pat prie kolegijos specializuotos kompiuterinės programos Gerber buvo toks didelis prisijungimo srautas, kad dažnai tekdavo atlikti darbus naktimis, deja, bet ne visi studentai gali dirbti naktimis, nes turi pastovius darbus dienos metu ir kai kurie augina mažus vaikus. Savo atveju turėjau kartais galimybę prisijungti savo darbovietėje prie konstravimo programos ir atlikti reikiamus darbus, bet nemažai studenčių tokios galimybės neturi.
  9. Trūkumas siuvimo įgūdžiu
  10. Konstruoti automatizuota programa
…Daugiau…

K11. Jūsų pastebėjimai. (Rašydami pastebėjimus, parašykite, kas Jums patiko studijuojant ir/ ar ką siūlytumėte tobulinti).

  1. Manau reikėtų apsispręsti ir tiksliai pavadinti kokia tai yra specialybė - ar su mada susijusi, ar su verslu, ar su medžiagomis ar su aprangos technologijomis. Nes specialybė skamba vienaip, studijų kryptis antra, o mokome trečio.
  2. Studijos tikrai patiko, visi lūkesčiai buvo išpildyti. Nustebino dėstytojų profesionalumas ir pagalba, net po darbo valandų. Yra ypač gerų dėstytojų, kurioms atrodo kad nuoširdžiai rūpi kaip sekasi studentui ir atiduoda visą save. Kaip geriausias kolegijos dėstytojas galėčiau išskirti R. Puodžiukynienę, V. Bytautaitę, E. Stradzienę. Taip pat labai patiko kaip konsultavo Monika Polunina, gaila, kad su ja turėjome tik vieną modulį per visus 3 metus. Vienintelis komentaras kaip ir rašiau dėl verslo srities modulių. Jei verslo srities moduliai būtų geresni, kalbama tik apie verslą, tikrai rekomenduočiau visiems studijuoti. Dar turiu pastebėjimą dėl rašto darbų. Suprantu, kad yra svarbu juos apiforminti tvarkingai, tačiau parašius tiek darbų jau suprantu, kad svarbiau yra gražiai sudėlioti puslapį, sulygiuoti pastraipas, nei ką tu iš tiesų parašai.
  3. Daugiau praktikos ir kad praktikų dėstytojos dažniau liktų darbo vietose, o ne būtų pastoviai iškviečiamos, tai taip ir spėm viskas...
  4. Man labai patiko dėstytojų inovacijų įterpimas į studijų dalykus - tai aiškiai parodo, kad dėstytojai stengiasi parengti kuo naujesnę dėstomą teoriją, apšviesti mus kiek įmanoma šiuolaikiniais dalykais.
  5. naujas naudingas patirtis
  6. Rekomenduočiau persvarstyti ar visi dėstytojai turi reikiamas kompetencijas atlikti savo darbus. Taip pat per paskaitas pasitelkti daugiau naujųjų technologijų pagalbos, aptarti ne tik dalykus kurie egzistuoja jau daugelį metų, bet ir parodyti ir padiskutuoti su studentais apie gamyboje atsiradusias inovacijas.
  7. Patiko draugiški dėstytojai , o kolegijai siūlyčiau tobulanti ir rasti veiklų ir su kitais kurso studentais, kad kolegija nesijaustu tuščia
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą