1. Klientų aptarnavimo aplinka Panevėžio apygardos teisme yra švari ir tvarkinga.



Privati
ASMENŲ APTARNAVIMO PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA
Prašome Jūsų užpildyti anketą, skirtą klientų aptarnavimo kokybei Panevėžio apygardos teisme įvertinti. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį teisme ir jį gerinti.
2. Darbuotojai (neskaitant teisėjų), su kuriais bendravau Panevėžio apygardos teisme, buvo dėmesingi ir pagarbūs.
3. Darbuotojas aktyviai gilinosi į mano situaciją, problemą.
4. Darbuotojo suteikta informacija buvo išsami.
5. Darbuotojo suteikta informacija buvo aktuali.
6. Darbuotojas informaciją teikė aiškiai, suprantamai (pvz., nevartojo profesinių terminų, jų nepaaiškinęs, žargono ir pan.)
7. Prašome įvertinti kiek bendras klientų aptarnavimo lygis Panevėžio apygardos teisme atitiko jūsų lūkesčius.
Rezultatų analizė
X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 2 | 3612 |
Atsakymų | 0 | 41 |