ASMENŲ APTARNAVIMO PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA
Prašome Jūsų užpildyti anketą, skirtą klientų aptarnavimo kokybei Panevėžio apygardos teisme įvertinti. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį teisme ir jį gerinti.
1. Klientų aptarnavimo aplinka Panevėžio apygardos teisme yra švari ir tvarkinga.
2. Darbuotojai (neskaitant teisėjų), su kuriais bendravau Panevėžio apygardos teisme, buvo dėmesingi ir pagarbūs.
3. Darbuotojas aktyviai gilinosi į mano situaciją, problemą.
4. Darbuotojo suteikta informacija buvo išsami.
5. Darbuotojo suteikta informacija buvo aktuali.
6. Darbuotojas informaciją teikė aiškiai, suprantamai (pvz., nevartojo profesinių terminų, jų nepaaiškinęs, žargono ir pan.)
7. Prašome įvertinti kiek bendras klientų aptarnavimo lygis Panevėžio apygardos teisme atitiko jūsų lūkesčius.
8. Kokie veiksniai jums kėlė nepasitenkinimą klientų aptarnavimu teisme?
- apie bylos pabaigą ir priimtus sprendimus įmonė sužinojo pavėluotai
- Teismas net nenagrinėjo atsiliepimo į ieškinį. Neįsigilino į jokias pateiktas aplinkybes. Srendimas priimtas nelogiškas ir nesuprantamas, jis prieštarauja visiems pateiktiems įvykiams.
- Del prokurores Ritos Cepienes elgesio ir asmeniniu interesu byloje, blogos kokybes aptarnavino..
- Teisme nedalyvavau bet gavau į paštą kito asmens dokumentus
- Nepastebėjau
- Rimtį gadino ir kėlė nepasitenkinmą žurnalistai. Konkrečiai aš turėjau problemų su akimis, buvau susilašinusi vaistų ir kai man pradėjo šviesti į akis aš užsidėjau akis ranka. Mane rodė ant visos Lietuvos per televzorių kaip aš užsidengiau akis, čia buvo neslėpimas veido, o kita problema, o gavosi kitaip. Man tai buvo nemaloni situacija.
- Sunku į tai atsakyti, šiuo metu esu visiškai patenkintas suteiktą informaciją.
- Visi tiko.
- Joki
- Veiksnys vienas..,ar gali teisėjas iškeldinti mane iš man priklausančio namo,palikdamas mano turtu naudotis asmenį turintį uzifrukto teise,labai įdomu kokiais įstatymais jis vadovavosi?Matyt jokiais,..
9. Pateikite pastabas ir pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo gerinimo Panevėžio apygardos teisme:
- daugiau atsakingumo
- Parasiau pirmame punkte
- Teisme viskas organizuota ir atidirbta puikiai.
- Šiuo metu neturime ką atsakyti.
- Neturiu jokių pastabų.
- Pakelti atliginimą
- Siūlau labiau įsigilinti į bylų eiga,o ne elgtis spontaniškai priiman sprendimus.
- Tinkamai siusti korepondencija ,nerasant ant voko bylos Nr
- 1! 1
- Pasiūlymas būtų pažvelgti į savo sąžinę.
DĖKOJAME UŽ ATSAKYMUS!
- Ačiū
- Ačiu neužmiršote vėžininkų jūs malačiai
- Tik Dievas turi teisę teisti
- Panevėžio apygardos teisme dirbančio personalo aptarnavimo kultūra yra aukščiausio, pagarbos verto, lygio
- prašau........