ASMENŲ APTARNAVIMO PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Prašome Jūsų užpildyti anketą, skirtą klientų aptarnavimo kokybei Panevėžio apygardos teisme įvertinti. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį teisme ir jį gerinti.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Klientų aptarnavimo aplinka Panevėžio apygardos teisme yra švari ir tvarkinga. ✪

Prašome pažymėti kiek sutinkate su teiginiu.

2. Darbuotojai (neskaitant teisėjų), su kuriais bendravau Panevėžio apygardos teisme, buvo dėmesingi ir pagarbūs. ✪

Prašome pažymėti kiek sutinkate su teiginiu.

3. Darbuotojas aktyviai gilinosi į mano situaciją, problemą. ✪

Prašome pažymėti kiek sutinkate su teiginiu.

4. Darbuotojo suteikta informacija buvo išsami.  ✪

Prašome pažymėti kiek sutinkate su teiginiu.

5. Darbuotojo suteikta informacija buvo aktuali.  ✪

Prašome pažymėti kiek sutinkate su teiginiu.

6. Darbuotojas informaciją teikė aiškiai, suprantamai (pvz., nevartojo profesinių terminų, jų nepaaiškinęs, žargono ir pan.) ✪

Prašome pažymėti kiek sutinkate su teiginiu.

7. Prašome įvertinti kiek bendras klientų aptarnavimo lygis Panevėžio apygardos teisme atitiko jūsų lūkesčius. ✪

8. Kokie veiksniai jums kėlė nepasitenkinimą klientų aptarnavimu teisme?

9. Pateikite pastabas ir pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo gerinimo Panevėžio apygardos teisme:

DĖKOJAME UŽ ATSAKYMUS!