ASMENŲ APTARNAVIMO PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Prašome Jūsų užpildyti anketą, skirtą klientų aptarnavimo kokybei Panevėžio apygardos teisme įvertinti. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį teisme ir jį gerinti.

1. Klientų aptarnavimo aplinka Panevėžio apygardos teisme yra švari ir tvarkinga.

2. Darbuotojai (neskaitant teisėjų), su kuriais bendravau Panevėžio apygardos teisme, buvo dėmesingi ir pagarbūs.

3. Darbuotojas aktyviai gilinosi į mano situaciją, problemą.

4. Darbuotojo suteikta informacija buvo išsami.

5. Darbuotojo suteikta informacija buvo aktuali.

6. Darbuotojas informaciją teikė aiškiai, suprantamai (pvz., nevartojo profesinių terminų, jų nepaaiškinęs, žargono ir pan.)

7. Prašome įvertinti kiek bendras klientų aptarnavimo lygis Panevėžio apygardos teisme atitiko jūsų lūkesčius.

8. Kokie veiksniai jums kėlė nepasitenkinimą klientų aptarnavimu teisme?

    …Daugiau…

    9. Pateikite pastabas ir pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo gerinimo Panevėžio apygardos teisme:

      …Daugiau…

      DĖKOJAME UŽ ATSAKYMUS!

        …Daugiau…
        Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą