ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO APKLAUSA
Kalvarijos savivaldybės administracija, siekdama užtikrinti kuo geresnę asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo kokybę, atlieka anoniminę apklausą ir siūlo Jums užpildyti šią anketą. Garantuojame, kad apklausa yra visiškai konfidenciali. Apklausos anketos rezultatai viešai nepublikuojami.
1. Ar Jūs pakankamai informuoti apie administracijos darbo laiką ir asmenų aptarnavimą?
2. Ar Jums patogus administracijoje nustatytas asmenų priėmimo laikas?
3. Kaip dažnai Jūs kreipiatės į administraciją?
4. Kokiu būdu teko kreiptis į administraciją?
5. Kas Jus aptarnavo Administracijoje?
6. Ar Jums tenka ilgai laukti priėmimo?
7. Ar sprendžiant Jūsų problemą Jums pačiam reikėjo pateikti informaciją (dokumentus) iš administracijos skyrių, seniūnijų, Savivaldybei pavaldžių įstaigų ar kitų valstybės institucijų ir įstaigų?
*Jei atsakėte „Taip“, prašome nurodyti, iš kokių įstaigų ar valstybės institucijų ir kokią informaciją (dokumentus) reikėjo pateikti
- Seniūnija
- Dėl registruotų asmenų gyvenamojoje vietoje
- Seniūnija
8. Kaip vertinate Jus aptarnavusio darbuotojo mandagumą ir paslaugumą?
Prašome įrašyti, kodėl taip įvertinote:
- Sumaišo pavardes. Paskui ieško to ko nėra.
- Buvo nemandagi, pašaipiai atsakinijo į klausimus nesprendė problemos.
- Kabinete buvo keletas pašalinių žmonių, kalbėjo ir su manimi ir su jais.
9. Ar aiškiai ir tiksliai Jums buvo atsakyta?
10. Ar Jus patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai bei turinys?
11. Ar Jūs informuoti apie veiksmus, kurių administracija ėmėsi spręsdama Jūsų klausimus?
12. Ar administracijos darbuotojas užuominomis arba kitaip leido suprasti, kad už palankų Jūsų klausimo sprendimą ar paslaugos suteikimą Jūs turėtumėte jam atsidėkoti?
13. Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote administracijoje?
15. Kita Jūsų nuomonė dėl asmenų aptarnavimo:
- gera
- Puikiai aptarnavo
- Tenkina
- Ačiū
- Norisi aukštesnio aptarnavimo lygio
- Iš patirties... personalui trūksta žinių ir kompetencijos dirbti toki darbą.
- Viskas gerai buvo
16. Jūsų pageidavimai, pasiūlymai, pastabos
- Būtų šaunu, kad atėjus pas specialistą jei jau dirbama vieno langelio principu, būtų kabinetas, kur galėtai su tuo specialistu pasikonsultuoti vienu du. Nes dabar priėmimamame dažnai laukia žmonių, ir nesinori, kad apie mano bėdas klausytų man nepažįstami žmonės. Kalvarija didelis kaimas, todėl norisi asmeniškumo.
- Mandagumo stoka
- Ten dirbantys asmenys turi būti nešališki, kopetetingi, kultūringi, o ne taip, kad priimant dokumentus pradeda replikuoti ko jūs čia norite, jums nepriklauso ir t.t. galop pasirodo per du mėnesius kompensacija priklausė pasirodo. Taip, kad labai žemame lygyje pasirodė personalas.
- Neturiu.