APKLAUSA APIE GYVENTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBĘ, ADMINISTRACINĖS NAŠTOS MAŽINIMĄ AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE
Siekdami gerinti aptarnavimą ir teikiamas paslaugas Akmenės rajono savivaldybėje, norime sužinoti Jūsų poreikius, lūkesčius ir nuomonę – Jūsų atsakymai padės mums išsiaiškinti esamus trūkumus bei skatins ieškoti būdų, kaip pagerinti paslaugų teikimo kokybę. Apklausos rezultatai bus paskelbti Savivaldybės interneto svetainėje ir socialiniame tinkle Facebook.
Apklausa vykdoma 2022 m. gegužės 23 – birželio 20 d.
Anketa neprieinama
1. Kokiu tikslu kreipėtės į Savivaldybės administraciją?
2. Ar Jums ilgai teko laukti priėmimo?
3. Kaip vertinate jus aptarnavusio žmogaus paslaugumą ir mandagumą?
4. Įrašykite, kodėl taip įvertinote:
- Viska aiskiai isaiskino
- Nesupranta kad valstybėsTarnautojai tarnauja gyventojams.
- Delsė priimt
- Kultūros ir kompetencijos stoka.
- Mandagus paslaugus
- Pradėjus nuo "vieno langelio", esi siunčiamas vis pas kitą specialistą, ir taip aplankai keturis kab., ir galutinis rezultatas - nukreipiamas esi vėl į pradinį tašką - "langelį".
- Darbuotoja telefonu konsultavo dalykiškai, aiškiai.
- Kaip specelistam žinių trūkumas,pažada paskambinti,bet niekas nepaskambina.Ir dažniausiai pažada paskambinti iš žemėtvarkos.
- Viskas puiku maloni darbuotoja
- Malonus bendravimas
5. Ar esate susidūrę su asmenų aptarnavimo problemomis Savivaldybės administracijoje?
Jeigu į 5 klausimą atsakėte taip – parašykite, su kokiomis problemos susidūrėte:
- Išsisukinėja iš savo pareigų.
- Neskubėjo priimti, išejus į atostogas nespėjo sutvarkyt dokumentų ir niekam jų neperdavė, todėl užsitesė visą mėnesį
- Švietimo problemomis ir teisiniais klausymais.
- Savivaldybė gyventojams užrakinta. Nuo ko slepiasi valdžia?
- Negauta reikalinga infirmacija, nors ja savivaldybė disponuoja.
- Dėl terminų nesilaikymo
- Kai buvo svarbu gauti išsamią ir greitą informaciją apie priklausančias socialines išmokas skirtingoms socialinėms grupėms, teko ilgai laukti.
- Įstatykit kamera toje vietoje ir pamatysit patys. :)
- Darbuotojos nemoka pateikti informacijos arba nežino atsakymų
- Savivaldybės seniūnas niekada neturi pinigų,gal metas jų paskolinti,šis žmogus sugeba jų rast,pvz baseinas.
6. Ar per paskutinius 6 mėnesius kreipdamiesi į Savivaldybės administraciją naudojotės elektroninėmis paslaugomis?
7. Jei į 6 klausimą atsakėte TAIP, iš kokių šaltinių sužinojote apie elektroninių paslaugų teikimą?
8. Kurias iš šių elektroninių sistemų žinote? (galimi keli pasirinkimo variantai)
9. Kaip manote, kodėl gyventojai neaktyviai naudojasi elektroninėmis paslaugomis?
10. Jūsų nuomone, kaip reikėtų viešinti elektroninių paslaugų sistemas?
- Aiskiai ir kiekvienam suprantamam ypač senjorams
- Turi buti paprasta naudotis be jokiu registracija.
- Pateikti stenduose, facebook
- Nereikia
- Aš nenoriu taip bendrauti,noriu bendrauti gyvai.
- Didžioji dalis gyventojų senyvo amžiaus ir jie tiesiog nesinaudoja technologijonis. Daliai gyventojų šios sistemos gremėzdiškos, sudėtingos, painios, nepatogios naudotis.
- Tarp pagyvenusių žmonių nėra platinama iš viso,jie nežino svetainių nuorodų,gal reiktu pkatinti į pašto dėžutes įmetus pagrindines nuorodas
- Skelbti kur tik įmanoma, išsamesnės informacijos.
- Kalbėtis bendruomenėse
- Ne sistemas reiktu viešint, o šviest žmones kaip jomis naudotis...
11. Ar per paskutinius 6 mėnesius pastebėjote Savivaldybės administracijos veiklos pokyčių?
12. Kiekvienam teiginiui parinkite, Jūsų nuomone, tinkamiausią variantą.
13. Jūsų pasiūlymai ir pastabos tobulinant administracinių paslaugų teikimą bei aptarnavimą:
- Siūlau valstybės tarnautojams susipažinti su savo pareigomis ir atsakomybe.
- Darbuotojai galėtų būti mandagesni, tolerantiškesni. Suprasti kitus žmones ir nesusireikšminti.
- Varnos mieste baigia nušikti visus takus, namus, mašinas. Ar valdžia žmonių takais nevaikšto?
- Domėtis naujeis pakeitimais,į žmogų žiūrėti kitaip,o ne kaip "ir vėl atėjo,gadinti msn dienos".
- Kai kuriuose skyriuose,(soc) seniūnijose didinti darbuotojų skaičių. Esantys natūraliai nespėja visko atlikti, aptarnauti, o dar maloniai išklausyti kiekvieną....
- Mokėjimas ieškoti kompromisų,neturi pinigų tai gal isitrau iš savo kišenės,neturi savo, ismok naudotis esama valdžia ,esamų turtų,esamais žmonėmis,resursais,ismok pilnai išnaudoti einamas pareigas,o ne einama laiką po kurio jau laikas eiti namo.
- Paslaugos suteikiamos paskubomis, nes darbuotojai per daug apkrauti darbais, negali skirti pakankamai laiko tavo problemai spręsti. Galvoju kad trūksta darbuotojų.
- neturiu
- Prisiskambinti socialinės paramos skyriaus darbuotojams misija neįmanoma. Pastoviai prašoma tų pačių dokumentų, nors niekas nesikeitė per tą laiką. Keista, kodėl tik pirmas aukštas atviras gyventojams, visur kitur durys uždarytos, atsitrenkus į duris neįmanoma prisiskambinti darbuotojams.