APKLAUSA APIE GYVENTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBĘ, ADMINISTRACINĖS NAŠTOS MAŽINIMĄ AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE

4. Įrašykite, kodėl taip įvertinote:

  1. Viska aiskiai isaiskino
  2. Nesupranta kad valstybėsTarnautojai tarnauja gyventojams.
  3. Delsė priimt
  4. Kultūros ir kompetencijos stoka.
  5. Mandagus paslaugus
  6. Pradėjus nuo "vieno langelio", esi siunčiamas vis pas kitą specialistą, ir taip aplankai keturis kab., ir galutinis rezultatas - nukreipiamas esi vėl į pradinį tašką - "langelį".
  7. Darbuotoja telefonu konsultavo dalykiškai, aiškiai.
  8. Kaip specelistam žinių trūkumas,pažada paskambinti,bet niekas nepaskambina.Ir dažniausiai pažada paskambinti iš žemėtvarkos.
  9. Viskas puiku maloni darbuotoja
  10. Malonus bendravimas
  11. Personalas mandagus ir paslaugus
  12. Viskas buvo aišku, konkretu ir mandagu.
  13. Nemandagiai bendravo
  14. Mandagiai, kultūringas, pagarbus aptarnavimas. Išsami informacija rūpimu klausimu.
  15. Žmonės pamiršę kas yra mandagumas, žmogiškumas, tolerancija.
  16. Nemandagus bendravimas
  17. Įėjus toks jausmas ,kad sugrioviau žmogui gyvenimą ,nes dirbti reikia.
  18. Nes gavau viską ko reikėjo ir dar paklausė gal ko noriu
  19. Mandagi, komunikabili, žinanti atsakymus.
  20. taip yra
  21. Priėmė iš karto, padėjo užpildyti prašymo forma
  22. Konsultavo neišsamiai, paskubomis
  23. Darbuotojos metrikacijos aiskiai paaiskino vaiko pildyti prasyma.
  24. Langelyje dirbančios darbuotojos labai paslaugios, nukreipė tiesiai pas norimą specialistą. Konkrečiai nurodė specialisto vardą, pavardę, aukštą, kuriame dirba specialistas ir kabineto numerį.
  25. Dažnai dėl menko klausimo gyventojai yra siunčiami nuo vieno kabineto prie kito, nes specialistų daug ir jie visi orientuojasi į itin siauras sritis. Tai užtrunka, kol būna išsprendžiamas klausimas.
  26. Gavau visą mane dominančią informaciją labai išsamiai
  27. Mandagus, suteikia visą reikiamą informaciją, maloniai bendrauja.