APKLAUSA APIE GYVENTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBĘ, ADMINISTRACINĖS NAŠTOS MAŽINIMĄ AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE
10. Jūsų nuomone, kaip reikėtų viešinti elektroninių paslaugų sistemas?
Aiskiai ir kiekvienam suprantamam ypač senjorams
Turi buti paprasta naudotis be jokiu registracija.
Pateikti stenduose, facebook
Nereikia
Aš nenoriu taip bendrauti,noriu bendrauti gyvai.
Didžioji dalis gyventojų senyvo amžiaus ir jie tiesiog nesinaudoja technologijonis. Daliai gyventojų šios sistemos gremėzdiškos, sudėtingos, painios, nepatogios naudotis.
Tarp pagyvenusių žmonių nėra platinama iš viso,jie nežino svetainių nuorodų,gal reiktu pkatinti į pašto dėžutes įmetus pagrindines nuorodas
Skelbti kur tik įmanoma, išsamesnės informacijos.
Kalbėtis bendruomenėse
Ne sistemas reiktu viešint, o šviest žmones kaip jomis naudotis...
Per monitorių miesto centre.
Tai kad sunku pateikti
Bibliotekos, susitikimai, per visuomenines organizacijas
Viešumo pakanka, tik patys žmonės ypač vyresni retai kada nori išbandyti naujoves
Viešumo pakanka, problema dėl bankų nebuvimo negali susitvarkyti prisijungimo. Vieni patys asmenys nemoka, reikia pagalbos
Paslaugos viešinamos, tačiau pats paslaugų užsakymas sudėtingas.
Vesti mokymus, skatinti žmones jungtis internetu, o jei gyventojui sekasi sunkiai, tai apsišarvuoti kantrybe ir bandyti viską nuosekliai paaiškinti telefonu.
Ir taip visur išviešintos, dauguma gyventojų apie jas žino, tačiau retai jomis naudojasi nes nori pabendrauti gyvai su specialistu