Apklausa apie elektroninės rinkodaros priemonių įtaką turizmui

Gerbiamas (-a) tyrimo dalyvi (-e),

esu Socialinių mokslų kolegijos Marketingo ir reklamos kūrimo studentas Linas Kiupelis. Atlieku tyrimą baigiamajam darbui, kuriame siekiu išsiaiškinti kokiomis elektroninės rinkodaros priemonėmis efektyviausiai perduodama informacija apie turizmo objektus.

Apklausa anoniminė, o surinkti duomenys bus apibendrinami ir naudojami tik darbo tikslais - siekiant numatyti turizmo skatinimo galimybes Klaipėdos regione. Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Dėkoju už atsakymus!

Kilus klausimams ar norint gauti daugiau informacijos, galite kreiptis el. paštu [email protected]

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažniausiai sužinote reikalingą informaciją apie turizmo objektą? ✪

Pasirinkite vieną Jums tinkantį atsakymo variantą.

2. Kaip stipriai matyta reklama įtakoja jūsų apsisprendimą aplankyti turizmo objektą? ✪

Pasirinkite vieną Jums tinkantį atsakymo variantą.

3. Kaip dažnai naudojatės žemiau išvardintais socialiniais tinklais? ✪

Pažymėkite kiekvieno išvardinto socialinio tinklo naudojimo dažnumą
Nesinaudoju
Labai dažnai

4. Ar jums svarbus organizacijos įvaizdis socialiniuose tinkluose renkantis paslaugas?  ✪

Pasirinkite vieną Jums tinkantį atsakymo variantą.

5. Kur dažniausiai matote reklamas apie turizmo objektus Lietuvoje? ✪

Pasirinkite vieną ar kelis Jums tinkantį(-čius) atsakymo variantą(-us).

6. Kokia skaitmenine reklama labiausiai pasitikite? ✪

Pasirinkite vieną ar kelis Jums tinkantį(-čius) atsakymo variantą(-us).

7. Kas labiausiai įtakoja jūsų apsisprendimą renkantis konkretų turizmo objektą? ✪

Pažymėkite kiekvieno išvardinto punkto svarbą nuo 1 iki 5. 1 – visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu.
12345
Matyta reklama socialiniuose tinkluose
Matyta reklama televizijoje
Išsami informacija internetinėje svetainėje
Lengvai randama informacija paieškos sistemose (Google, Bing, kt.)
Galimybė gauti informaciją skambučiu ar el. paštu
Girdėta reklama radijuje
Matyta reklama internetinėse svetainėse (reklamjuostės, iššokanti reklama, tinklaraščiai)
Gauta reklama el. paštu

8. Kokios informacijos apie turizmo objektus dažniausiai ieškote paieškos sistemose (Google, Bing, kt.)? ✪

Pasirinkite vieną ar kelis Jums tinkantį(-čius) atsakymo variantą(-us).

9. Kur dažniausiai įsigyjate galimybę aplankyti turizmo objektą? (Bilietas į muziejų, viešbučio nuoma ir kt.) ✪

Pasirinkite vieną ar kelis Jums tinkantį(-čius) atsakymo variantą(-us).

10. Jūsų lytis: ✪

Pasirinkite vieną Jums tinkantį atsakymo variantą.

11. Jūsų amžius: ✪

Pasirinkite vieną Jums tinkantį atsakymo variantą.

12. Jūsų išsilavinimas: ✪

Pasirinkite vieną Jums tinkantį atsakymo variantą.

13. Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta: ✪

Pasirinkite vieną Jums tinkantį atsakymo variantą.