Apklausa apie elektroninės rinkodaros priemonių įtaką turizmui

Gerbiamas (-a) tyrimo dalyvi (-e),

esu Socialinių mokslų kolegijos Marketingo ir reklamos kūrimo studentas Linas Kiupelis. Atlieku tyrimą baigiamajam darbui, kuriame siekiu išsiaiškinti kokiomis elektroninės rinkodaros priemonėmis efektyviausiai perduodama informacija apie turizmo objektus.

Apklausa anoniminė, o surinkti duomenys bus apibendrinami ir naudojami tik darbo tikslais - siekiant numatyti turizmo skatinimo galimybes Klaipėdos regione. Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Dėkoju už atsakymus!

Kilus klausimams ar norint gauti daugiau informacijos, galite kreiptis el. paštu [email protected]

1. Kaip dažniausiai sužinote reikalingą informaciją apie turizmo objektą?

2. Kaip stipriai matyta reklama įtakoja jūsų apsisprendimą aplankyti turizmo objektą?

3. Kaip dažnai naudojatės žemiau išvardintais socialiniais tinklais?

4. Ar jums svarbus organizacijos įvaizdis socialiniuose tinkluose renkantis paslaugas?

5. Kur dažniausiai matote reklamas apie turizmo objektus Lietuvoje?

6. Kokia skaitmenine reklama labiausiai pasitikite?

Kita...

  1. Nei viena

7. Kas labiausiai įtakoja jūsų apsisprendimą renkantis konkretų turizmo objektą?

8. Kokios informacijos apie turizmo objektus dažniausiai ieškote paieškos sistemose (Google, Bing, kt.)?

Kita...

  1. Komentarai
  2. Ar priima su augintiniu

9. Kur dažniausiai įsigyjate galimybę aplankyti turizmo objektą? (Bilietas į muziejų, viešbučio nuoma ir kt.)

10. Jūsų lytis:

11. Jūsų amžius:

12. Jūsų išsilavinimas:

13. Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą