UserLinkas
Vieša
Pranešti

Apklausa apie elektroninės rinkodaros priemonių įtaką turizmui

Gerbiamas (-a) tyrimo dalyvi (-e),

esu Socialinių mokslų kolegijos Marketingo ir reklamos kūrimo studentas Linas Kiupelis. Atlieku tyrimą baigiamajam darbui, kuriame siekiu išsiaiškinti kokiomis elektroninės rinkodaros priemonėmis efektyviausiai perduodama informacija apie turizmo objektus.

Apklausa anoniminė, o surinkti duomenys bus apibendrinami ir naudojami tik darbo tikslais - siekiant numatyti turizmo skatinimo galimybes Klaipėdos regione. Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Dėkoju už atsakymus!

Kilus klausimams ar norint gauti daugiau informacijos, galite kreiptis el. paštu [email protected]

2. Kaip stipriai matyta reklama įtakoja jūsų apsisprendimą aplankyti turizmo objektą?
3. Kaip dažnai naudojatės žemiau išvardintais socialiniais tinklais?
4. Ar jums svarbus organizacijos įvaizdis socialiniuose tinkluose renkantis paslaugas?
7. Kas labiausiai įtakoja jūsų apsisprendimą renkantis konkretų turizmo objektą?
10. Jūsų lytis:
11. Jūsų amžius:
12. Jūsų išsilavinimas:
13. Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta:

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų0885
Atsakymų0389

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »