Apklausa apie elektroninės rinkodaros priemonių įtaką turizmui
Gerbiamas (-a) tyrimo dalyvi (-e),
esu Socialinių mokslų kolegijos Marketingo ir reklamos kūrimo studentas Linas Kiupelis. Atlieku tyrimą baigiamajam darbui, kuriame siekiu išsiaiškinti kokiomis elektroninės rinkodaros priemonėmis efektyviausiai perduodama informacija apie turizmo objektus.
Apklausa anoniminė, o surinkti duomenys bus apibendrinami ir naudojami tik darbo tikslais - siekiant numatyti turizmo skatinimo galimybes Klaipėdos regione. Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Dėkoju už atsakymus!
Kilus klausimams ar norint gauti daugiau informacijos, galite kreiptis el. paštu [email protected]
1. Kaip dažniausiai sužinote reikalingą informaciją apie turizmo objektą?
Grafikas
Lentelė
2. Kaip stipriai matyta reklama įtakoja jūsų apsisprendimą aplankyti turizmo objektą?
Grafikas
Lentelė
3. Kaip dažnai naudojatės žemiau išvardintais socialiniais tinklais?
Grafikas
Lentelė
4. Ar jums svarbus organizacijos įvaizdis socialiniuose tinkluose renkantis paslaugas?
Grafikas
Lentelė
5. Kur dažniausiai matote reklamas apie turizmo objektus Lietuvoje?
Grafikas
Lentelė
6. Kokia skaitmenine reklama labiausiai pasitikite?
Grafikas
Lentelė
Kita...
- Nei viena
7. Kas labiausiai įtakoja jūsų apsisprendimą renkantis konkretų turizmo objektą?
Grafikas
Lentelė
8. Kokios informacijos apie turizmo objektus dažniausiai ieškote paieškos sistemose (Google, Bing, kt.)?
Grafikas
Lentelė
Kita...
- Komentarai
- Ar priima su augintiniu
9. Kur dažniausiai įsigyjate galimybę aplankyti turizmo objektą? (Bilietas į muziejų, viešbučio nuoma ir kt.)
Grafikas
Lentelė
10. Jūsų lytis:
Grafikas
Lentelė
11. Jūsų amžius:
Grafikas
Lentelė
12. Jūsų išsilavinimas:
Grafikas
Lentelė
13. Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta:
Grafikas
Lentelė