Apie autistiškų vaikučių integraciją bei spec įstaigų poreikį

Jei "Ne", papasakokite plačiau, kodėl?

  1. Visiems šis vaikas atrodo neišauklėtas, agresyvus, piktas. Niekas nenori su juo draugauti, o pedagogų, kurie suprastų tokį vaiką, nėra.
  2. jis ignoruojamas.jo bijo
  3. Nors pagal viską, mano vaikui turėtų būti sudaryta individuali programa (pagal mūsų įstatymus, jo poreikius ir metodinius edukologinius principus), ji, žinoma, nesudaryta. Aš labai džiaugiuosi, kad įstaiga įsileidžia už mūsų lėšas samdomą lydintį mokytoją, tačiau, kaip minėjau, patys mažai ką daro. Nežino, nemoka. Sistemos Lietuvoje nėra.
  4. Iki šių metų buvome nustebę ir nusivylę, kad mūsų vaiko poreikius ir ypatumą tapatina su proto negalia, nors vaiko intelektas normalus. Mokykla visai nesuvokė sutrikimo specifikos, pasireiškiančios per elgesį ir socialinį bendravimą, tad ir kylančias problemas sprendė netaikliais būdais.
  5. Logopede su vaiku dirba 3 kartus per savaite. I bendra veikla vaikas nera itraukiamas. Jam tiesiog liepiama zaisti kampe ir netrugdyti kitiems
  6. labai trūksta galimybės mokytis iš vaikų, būti tarp vaikų (itin maža grupė)
  7. dėl vaiko nerimo, hiperaktyvumo 2008-ais į Marijampolės darželį-mokyklą "Žiburėlį" buvom priimti tik n kartų numynę tos įstaigos slenkstį ir priimti buvom pusdieniui. Kaune KVAC priėmė iškart, bet pradėjus lankyt per pirmą savaitę iškėlė reikalavimą "kad norint lankyt įstaigą, turim gert psicholeptikus"...Nesutikau, taigi KVAC nebelankom. Grįžom į Marijampolę. Kreipiausi Į darželį-mokyklą "Žiburėlis" dėl namų mokymo. Jo negavom. Atsieit specialistams jau paskirstytas krūvis. "Gera" jaustis niekam nereikalingiems."
  8. trūksta specialitų mokančių dirbti su Ypatingu vaiku.
  9. Ne visiems, bet vis tik autistiškiems vaikams reikia daug pedagogo arba mokytojos padėjėjos individualaus dėmesio. Tai nelengva padaryti esant dideliam mokinių skaičiui. Mano vaiko tirkasis mokymasis vyksta tik tuomet, kai kai vaikas išeina į spec.pedagogės kabinetą, kadangi bendroje klasėje sunku sukaupti dėmesį, trūksta motyvacijos mokytis. Tačiau dėl finansavimo trūkumų spec.pedagogė negali skirti pakankamai ak.val.per savaitę.
  10. Manau nepakanka uzsiemimu, jie nera pritaikyti tiesiogiai autistiskiems vaikams, specialistai nera gerai paruosti darbui su tokiais vaikuciais