Anykščių rajono savivaldybės suteikiamų paslaugų kokybės, patogumo ir pagarbos klientams įvertinimas.

11. Prašytume Jus pateikti savo atsiliepimus ir pasiūlymus dėl Anykščių rajono savivaldybės (seniūnijų) darbuotojų aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės.

  1. Siūlymas Kurklių seniūniją iš užkampio iškelti į gyventojams patogesnią vietą ir išspręsti problemą, kaip į būtent šią seniūniją patekti vyresnio amžiaus žmonėms ar asmenims su negalia. Nes šiuo metu stačiais, avarinio mokyklos išėjimo laiptais tai padaryti neįmanoma.
  2. Kavarsko seniūnijai senai reikia remonto. Turbūt darbuotojams tas naftalininis dvelksmas iš pastato sienų persiduoda. Galbūt pagerinta darbo aplinka pagerintų ir bendravimo kokybę.
  3. trūksta informacijos, kur konkrečiai kreiptis vienu ar kitu klausimu; todėl dažnai kreipiesi ne į tą adresatą...
  4. Kitą kartą
  5. Visiskas nesiskaitymas su žmonėmis
  6. Visi skelbimai turi būti siunčiami ir el.paštu bendruomenių pirmininkams. Tiek iš seniūnijų, tiek iš savivaldybės.
  7. Siūlau laikytis jau egzistuojančių įstatymų ir, juos vykdyti!
  8. Meras prižadėjo, po to neatsiliepė į telefono skambučius.
  9. Pasiūlymas, greičiausiai Ūkio skyriaus kompetencijai,- reikia surasti sprendimą, kad gatvės pro žydų kapines link Pušyno mikrorajono būtų arba kiekviena šviečianti lrmpa arba kas antra, bet ne taip kaip dabar 2dega 2 ne. NESAUGU , aplink nėra gyvenamų namų, tamsus paros metas jau nuo 16 val., vaikai net iš būrelių grįžta tokiu laiku. Suaugusiems taipogi nejauku eiti, nevisi važiuoti. LABAI PRAŠOM,- Pušyniečių vardu.
  10. Iki šiol neatsakyta į šį raštą: Anykščių rajono savivaldybės merui Kęstučiui Tubiui J. Biliūno g. 23, Anykščiai REIKALAVIMAS DĖL SKLYPO PRIE ALAUŠO EŽERO NEPARDAVIMO 2018 m. birželio 22 d. Nr. SB/P-18-11 Svėdasai Kaip žinote, Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus A. Gališankos rašte 2018-06- Nr. 1-SD- Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijai (buvo atsiųstas be tikslios datos ir dokumento numerio), minimas sprendimas privatizuoti ir urbanizuoti dalį visiems Svėdasams strateginio sklypo (unikalus Nr. 4400-4428-6684). Vadovaudamiesi Konstitucinio Teismo jurisprudencija, kurioje yra konstatuota, kad viešojo intereso, kaip valstybės pripažinto ir teisės ginamo visuomeninio intereso, įgyvendinimas yra viena svarbiausių pačios visuomenės egzistavimo ir raidos sąlygų (Konstitucinio Teismo 1997 m. gegužės 6 d., 2005 m. gegužės 13 d., 2006 m. rugsėjo 21 d. nutarimai). Taip pat, pagal Konstituciją natūrali gamtinė aplinka, bei ypač vertingos vietovės yra visuotinę reikšmę turinčios nacionalinės vertybės; užtikrinti jų apsaugą - tai viešasis interesas, kurį garantuoti yra valstybės konstitucinė priedermė (LR Konstitucinio Teismo 2005 m. gegužės 13 d. nutarimas). Reikalaujame, kad nutrauktumėte reprezentacinio, ypač vertingo Svėdasų gyventojams ir jo svečiams, Valstybinio žemės sklypo performavimą (unikalus Nr. 4400-4428-6684), Anykščių r. sav., Svėdasai, J. Tumo-Vaižganto g. 12c ir jo neparduotumėte viešame aukcione, prieš Svėdasų bendruomenės valią, nes šis sklypas yra rekreacinė miestelio teritorija, bei esančius niekinius, avarinės būklės du pastatus, J. Tumo-Vaižganto g. 12 b / 12 c nurašytumėte ir nugriautumėte. Svėdasų miestelio gyventojams siekiantiems kurortinio miestelio statuso, praėjimas nuo J.Tumo-Vaižganto paminklo, link Alaušo ežero, yra tapatus J. Basanavičiaus gatvei Palangoje, o pakrantės sklypas, šalia bažnyčios, Palangos paplūdimiui su tiltu. Žemės sklypo (unikalus Nr. 4400-4428-6684) dalies pardavimas viešame aukcione yra nesuderinama su viešuoju interesu, nes Europos Teisingumo teismo jurisprudencijos analizėje daroma išvada, kad viešojo intereso koncepcija pabrėžia kolektyvinio intereso prioritetą prieš individualių subjektų privačius interesus. Taip pat, Viešajai tvarkai prieštaraujantys sandoriai yra niekinių sandorių rūšis - pagal CK 1.81 straipsnio 1 dalį viešajai tvarkai ar gerai moralei prieštaraujantis sandoris yra niekinis ir negalioja. Viešąją tvarką pažeidžiančių niekinių sandorių institutas yra skirtas viešojo intereso, t. y. ne tik privačiam asmeniui, bet visai visuomenei ar jos didelei daliai svarbių vertybių, apsaugai. Esame įsitikinę, kad atsakydamas į šį raštą, vadovausitės LR savivaldos įstatymu 4 str., kuriame nurodyta, kad vienas iš pagrindinių savivaldos principų yra atsakingumo bendruomenei principas. PRIDEDAMA. 1. Gyventojų sąrašas su parašais – 3 lapai. 2. Bendruomenės tarybos posėdžio protokolo išrašas – 1 lapas. Svėdasų bendruomenės pirmininkas Arvydas Kilius