ANKETA TĖVAMS

Anketa neprieinama

1. Jūsų lytis.

2. Jūsų amžius.

3. Jūsų vaiko lytis.

4. Ar Jūs pritariate teiginiui, jog ikimokyklinio amžiaus vaikai stokojantys emocinės kompetencijos patiria sunkumų? (pažymėkite tik vieną tinkamą variantą)

5. Kas turi dalyvauti 4 – 5 metų amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdyme? (pažymėkite tik vieną tinkamą variantą)

o Kita (įrašykite)

  1. Ir tėvai ir pedagogai

6. Kaip ugdote savo vaiko emocinį intelektą? (pažymėkite tik vieną tinkamą variantą)

7.Kaip dažniausiai užsiimate su vaiku ugdydami jo emocinį intelektą? Žemiau pateiktoje lentelėje įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų sistemoje (5 – visada, 4 – labai dažnai, 3 – kartais, 2- retai, 1- niekada.

8. 4 – 5 metų amžiaus vaikai pasižymi impulsyviu elgesiu, nes nesugeba kontroliuoti savęs. Koks tuo metu yra Jūsų elgesys? (pažymėkite tik vieną tinkamą variantą)

9. Ar šeimoje skiriate pakankamai dėmesio kartu su vaiku pajuokauti? (pažymėkite tik vieną tinkamą variantą)

10. Emocinio intelekto ugdymas pirmiausia prasideda vaikui artimiausioje aplinkoje t. y. jo šeimoj. Todėl žemiau pateiktoje lentelėje įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų sistemoje (5 – visada, 4 – labai dažnai, 3 – kartais, 2- retai, 1- niekada.

11. Kokie Jūsų lūkesčiai pedagogui dėl 4 – 5 metų amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo?

  1. Tarpusavio Bendradarbiavimas ir sprendima priemimas kas vaikui yra geriausia
  2. Padėti sukurti, vystyti vaikų emocinį intelektą,per kasdienę veiklą, ugdymą darželyje.
  3. Pedagogo kantrybe,mokejimas issaiskinti ,gebejimas isklausyti,patarti.
  4. Pedagogai bendradarbiautų kartu su tėvais emocinio intelekto ugdyme
  5. Pasitikėjimo savimi ugdymas, veiklų įvairumas
  6. Pastebėti vaikų tarpusavio santykių problemas ir apie tai informuoti tėvus
  7. -
  8. Pirmiausiai reikia su vaiku daug kalbetis ramiai viska paaiškinti, kad visi vaikai yra ligus nes taip dazniausai buna kad pedagogai skirsto vaikus patinka vaikas ir labiau i ji kreipama demesis, ir nesvarbu ar jis is turtingos seimos ar ne, vaikui reikia paaiškinti.
  9. Suprasti jo individualuma ir rasti metodu dirbant su vaiku.
  10. Sugebėti paaiškinti vaikui tai, ko patys nesugebame.
…Daugiau…
Susikurti savo anketą