Anketa priešmokyklinio ugdymo mokytojams
Gerbiama(-as) respondente,
Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programos 3 kurso studentė Ramunė Kinčiūtė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti priešmokyklinio amžiaus vaikų nemalonių emocijų valdymo ugdymo būdus ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
Anketa yra anoniminė, užpildyti ją truks apie 10 minučių. Ačiū už Jūsų laiką ir atsakymus!
Anketa neprieinama
1. Jūsų pedagoginio darbo patirtis su priešmokyklinio amžiaus vaikais:
2. Jūsų kvalifikacinė kategorija:
3. Jūsų stažas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje:
4. Kaip jūs suprantate, kas yra emocijų valdymas?
Nežinau
- Emocijų nuslopinimas, sutvardymas
- Kai gali atpažinti ką tu jauti, kokius jausmus ir ar gali su jais tinkamai susidoroti ar panaudoti
5. Kaip manote, vaikų emocijų valdymo ugdymas yra svarbus jų raidai?
6. Kokias žinote nemalonias emocijas?
7. Kokiais būdais ugdote vaikų nemalonių emocijų valdymą?
8. Kaip dažnai organizuojate veiklas, skirtas emocijų atpažinimui?
9. Ar taikote kokią nors emocinio ugdymo programą?
Netaikau
- Netaikau
- Boomogi emocijų monstrai
- Siautukas
10. Kurie trys nemalonių emocijų valdymo būdai veiksmingiausi?
11. Kada prašote tėvų pagalbos?
Neprašau tėvų pagalbos
- Nesikreipiu į tėvus
- Kai jau visai nereaguoja į pastabas, ir kai jau visai neeina suprasti kodėl vaikas taip elgiasi
12. Kaip vertinate savo gebėjimus padėti vaikui valdyti nemalonias emocijas?
13. Ką darote, kai įprasti metodai nepadeda?
- Ieskau kitokio budo padeti vaikui susitvarkyti su savo emocijomis. Pirmiausia nusiraminimas.
- Naudoju emocijų atpažinimo užduotis, iliustruotas pasakas.
- Ieškau naujų metodų
- Inicijuoju susitikimą (VGK posėdį), dalyvaujant švietimo pagalbos specialistams, tėvams, pagal poreikį administracijos atstovams, kitiems vaiko ugdyme dalyvaujantiems asmenims (kitos auklėtojos). Siekis-komandinio darbo principu sudaryti individualios pagalbos planą, numatant tikslą, rezultatus ir użduotis visiems pagalbos proceso dalyviams. Tariamasi ir dėl tikslingumo įtraukti kitas pagalbos institucijas (PPT, Vaiko teisių apsaugos tarnybą ir kt.).
- Leidžiu vaikui nurimti, kartais “išleisti” savo emocijas verkiant. Po to vèl ieškau kontakto ir stengiuosi jį rasti. Tai priklauso nuo vaiko charakterio ir pomėgių. Skatinu vaiką užsiimti jo mėgstama veikla.
- Kalbu su tėvais
- Ieškau naujų metodų.
- Ieškočiau labiau veikiančio metodo
- kreipiuosi į tėvus
- Kreipiuosi į tėvus