Inicijuoju susitikimą (VGK posėdį), dalyvaujant švietimo pagalbos specialistams, tėvams, pagal poreikį administracijos atstovams, kitiems vaiko ugdyme dalyvaujantiems asmenims (kitos auklėtojos). Siekis-komandinio darbo principu sudaryti individualios pagalbos planą, numatant tikslą, rezultatus ir użduotis visiems pagalbos proceso dalyviams. Tariamasi ir dėl tikslingumo įtraukti kitas pagalbos institucijas (PPT, Vaiko teisių apsaugos tarnybą ir kt.).
Leidžiu vaikui nurimti, kartais “išleisti” savo emocijas verkiant. Po to vèl ieškau kontakto ir stengiuosi jį rasti. Tai priklauso nuo vaiko charakterio ir pomėgių. Skatinu vaiką užsiimti jo mėgstama veikla.
Kalbu su tėvais
Ieškau naujų metodų.
Ieškočiau labiau veikiančio metodo
kreipiuosi į tėvus
Kreipiuosi į tėvus
Kriepiuosi į tėvus.
Kreipiuos i tevus.
Apmąstau, kodėl taikytas metodas neveikė – gal vaiko poreikiai, nuotaika, raidos ypatumai ar aplinkos veiksniai turėjo įtakos; Pasitelkiu kitus ugdymo būdus, pavyzdžiui, žaidybinius metodus, menines veiklas, sensorinę integraciją ar individualų požiūrį į vaiką; Stebiu, kaip vaikas reaguoja į naujus metodus, ir toliau koreguoju savo veiksmus pagal jo poreikius; Duodu vaikui galimybę pasirinkti, išreikšti savo jausmus, norus, nes kartais vaiko saviraiška padeda rasti tinkamiausią ugdymo kelią; Ieškau papildomos literatūros, dalyvauju mokymuose, kad plėstųsi mano metodų ir priemonių arsenalas.
Literatūra, ieškau pagalbos pas specialistus, kolegas, bendruomenės
Kreipiuosi į tėvus
Ieškau naujų metodų
Ieškau naujų metodų
Ieškau naujų metodų
ieškau naujų metodų
Ieškau nauju metodu
Nieko
Bandau rasti išeičių, priklausant nuo situacijos. Kiekvienam vaikui yra skirtingi būdai išugdyti jo žinias apie nemalonias emocijas.