Anketa pradinių klasių mokinių tėvams apie vaikų emocinio intelekto ugdymo ypatumus šeimoje

Gerb. Respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto, Pedagogikos katedros, pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos II kurso studentė Ligita Katkutė atlieka tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti vaikų emocinio intelekto ugdymo ypatumus šeimoje. Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir panaudoti bakalauro studijų rašto darbe. Tyrime pateikti duomenys yra anoniminiai, todėl vardo ir pavardės pateikti anketoje nereikia. Anketos pildymui užtruksite 10 - 15 minučių. Tyrimo metu Jūsų pateikti atsakymai yra ypatingai svarbūs ir padės atskleisti vaikų emocinio intelekto ugdymo ypatumus šeimoje.

Atsakydami į klausimus pažymėkite vieną arba kelis tinkančius atsakymo variantus, o reikiamose vietose išreikškite savo nuomone raštu.

Ar per pastaruosius vienerius metus teko domėtis vaikų emocinio intelekto ugdymu?

Kokiuose informaciniuose šaltiniuose ieškojote informacijos apie vaikų emocinio intelekto ugdymą?

Kuris apibūdinimas labiausiai atitinka emocinio intelekto apibrėžimą?

Kada reikia pradėti ugdyti vaiko emocinį intelektą?

Kokias priemones namuose dažniausiai naudojate vaiko emociniam intelektui ugdyti?

Įvertinkite teiginius apie savo emocines kompetencijas.

Įvertinkite teiginius apie savo vaiko emocines kompetencijas.

Įvertinkite, kaip dažnai vaikas patiria pozityvias ir negatyvias emocines būsenas.

Kiek laiko šeimoje skiriate pokalbiui su vaiku apie emocijas ir jausmus?

Su kokiais didžiausiais emociniais iššūkiais susiduria Jūsų vaikas?

    …Daugiau…

    Ar padedate vaikui išspręsti sunkumus?

    Koks konfliktų tarp tėvų ir vaiko sprendimo būdas yra tinkamiausias?

    Įvertinkite šiuos teiginius.

    Kuris prioritetas vaiko ugdyme yra svarbiausias Jūsų šeimai?

    Jūsų lytis:

    Jūsų amžius( metais)

    Jūsų išsilavinimas:

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą