Akcinės draudimo bendrovės „Gjensidige“ paslaugų kokybės ir konkurencingumo analizė
Gerb. Respondente,
Esu Vilniaus kolegijos , Ekonomikos fakulteto, Investicijų ir draudimo studijų programos III kurso studentė. Atliekamas tyrimas, kurio tikslas yra ištirti akcinės draudimo bendrovės “Gjensidige” paslaugų kokybę bei konkurencingumą. Anketa yra anoniminė, todėl Jus nebūsite identifikuotas. Jūsų nuomonė yra labai svarbi.
Dėkoju už atsakymus ir Jūsų skirtą laiką.
Klientai turi pakankamai žinių apie akcinę draudimo bendrovę „Gjensidige”?
Grafikas
Lentelė
Kas įtakoja akcinės draudimo bendrovės „Gjensidige" įvaizdį?
Grafikas
Lentelė
Kodėl klientai renkasi akcinę draudimo bendrovę „Gjensidige"?
Grafikas
Lentelė
Dėl kokių priežasčių klientai nesirinka ADB „Gjensidige" teikiamų paslaugų?
Grafikas
Lentelė
Kokie akcinės draudimo bendrovės „Gjensidige" paslaugų vertinimo būdai yra efektyvus?
Grafikas
Lentelė
Ar tikslus produkto išaiškinimas, apsaugoja nuo neigiamų atsilepimų ateityje?
Grafikas
Lentelė
Kokiais būdais klientai gali palikti grįžtamąjį ryšį apie Jūsų aptarnavimą?
Grafikas
Lentelė
6. Įvertinkite išvardintus procesus akcinėje draudimo bendrovėje „Gjensidige“ (kiekvieną procesą vertinkite balais, nuo 1 iki 5, 5- labai gerai, o 1 – blogai)
Grafikas
Lentelė
Kaip vertinate esamą padėtį akcinėje draudimo bendrovėje „Gjensidige“? (Kiekvieną procesą vertinkite balais, nuo 1 iki 5, 5- labai gerai, o 1 – blogai)
Grafikas
Lentelė
Kas daro įtaką bendrovės konkurencingumui?
Grafikas
Lentelė
Koks konkuravimo būdas vyrauja Lietuvos draudimo rinkoje?
Grafikas
Lentelė
Kokį konkuravimo būdą naudoja akcinė draudimo bendrovė „ Gjensidige" ?
Grafikas
Lentelė
Kiek laiko dirbate šioje bendrovėje?
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius?
Grafikas
Lentelė
Jūsų lytis?
Grafikas
Lentelė
Jūsų išsilavinimas?
Grafikas
Lentelė