AB „Swedbank“ neregistruotų klientų aptarnavimas

Gerb. Respondente, 

Vilniaus universiteto Kauno fakulteto studentės atlieka tyrimą, kuriuo siekiama identifikuoti veiksnius kodėl ,,Swedbank“ nesugeba sukontroliuoti neregistruotų klientų srautus bei išsiaiškinti kodėl ne visi banko klientai dar nesinaudoja programėlės paslaugomis. 

Tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami išskirtinai tik moksliniams tikslams, o Jūsų anonimiškumas bus užtikrintas. Ačiū už Jūsų skiriamą laiką. 

Nurodykite prašau, kuriai amžiaus grupei priklausote:

Jūsų išsilavinimas

Kokiu atstumu gyvenate nuo artimiausio ,,Swedbank“ skyriaus?

Ar naudojatės ,,Swedbank“ banko programėlės ir elektroninės bankininkystės paslaugomis?

Jei ne, kodėl nesinaudojate?

  1. Nes luminor
  2. nepasikeičia generatoriaus baterija
  3. Sugedo pin generatorius
  4. nereikia
  5. Neturiu programėlės ir jos man nereikia
  6. Man patogiau ateiti į banką
  7. nežinau kaip
  8. Naudojuosi kito banko paslaugomis
  9. užsiblokavau pin generatorių
  10. neturiu tokios
…Daugiau…

Jei taip, kaip dažnai naudojatės programėle šiais tikslais?

Ar susiduriate su sunkumais naudojantis programėle?

Įvertinkite, ar sutinkate su šiais teiginiais apie registraciją gyvai konsultacijai banke

Kokiais būdais naudojatės registruojantis konsultacijai?

Ar esate apsilankę banke kaip neregistruotas klientas?

Jeigu taip, ar buvote aptarnautas banko darbuotojų?

Jeigu taip, kiek turėjote laukti kol būsite aptarnautas?

Ar susiduriate su situacijomis, kada Jums yra būtina pasinaudoti banko paslaugomis, kurios yra suteikiamos tik padalinyje, per artimiausias 24 valandas?

Kokiu artimiausiu laiku Jums buvo pasiūlyta atvykti į banko skyrių konsultacijai?

Kaip siūlytumėte patobulinti neregistruotų klientų aptarnavimo kokybę?

  1. Ne
  2. pagerinti registracija telefonu
  3. Kam ta registracija
  4. Telefonu sunku registruotis, tai dabar registruojuosi internetu. Kadangi dažnai sunku prisiskambinti
  5. atidaryti padalinį neregistruotiems klientams
  6. Kad visuose bankuose nebūtų būtina registracija
  7. neisivaizduoju
  8. panaikinti registracija
  9. aptarnauti iškart extra atvejais
  10. Nereik registracijos išvis
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą