AB „Swedbank“ neregistruotų klientų aptarnavimas

Kaip siūlytumėte patobulinti neregistruotų klientų aptarnavimo kokybę?

  1. Ne
  2. pagerinti registracija telefonu
  3. Kam ta registracija
  4. Telefonu sunku registruotis, tai dabar registruojuosi internetu. Kadangi dažnai sunku prisiskambinti
  5. atidaryti padalinį neregistruotiems klientams
  6. Kad visuose bankuose nebūtų būtina registracija
  7. neisivaizduoju
  8. panaikinti registracija
  9. aptarnauti iškart extra atvejais
  10. Nereik registracijos išvis
  11. neimanoma uzsiregistruot telefonu
  12. padaryti bendrą eilę
  13. Kad registracija nebūtų būtina
  14. aptarnauti
  15. Sunku užsiregistruoti telefonu, ilgai reikia laukti kol atsilieps
  16. Kad nereiktų registruotis išvis
  17. nežinau
  18. neturiu idėjų
  19. Suteikti galimybę laukti gyvoje
  20. Užsiregistruoti atvykus, tarkim išsimuši čekutį ir priima bendroje eilėje.
  21. Siūlučiau, juos įterpti tarp registruotų klientų kurie tą dieną neatvyko arba paskirti papildomą langelį neregistruotiems klientams.
  22. patobulinti registraciją telefonu