AB „Swedbank“ neregistruotų klientų aptarnavimas

Gerb. Respondente, 

Vilniaus universiteto Kauno fakulteto studentės atlieka tyrimą, kuriuo siekiama identifikuoti veiksnius kodėl ,,Swedbank“ nesugeba sukontroliuoti neregistruotų klientų srautus bei išsiaiškinti kodėl ne visi banko klientai dar nesinaudoja programėlės paslaugomis. 

Tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami išskirtinai tik moksliniams tikslams, o Jūsų anonimiškumas bus užtikrintas. Ačiū už Jūsų skiriamą laiką. 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Nurodykite prašau, kuriai amžiaus grupei priklausote:

Jūsų išsilavinimas

Kokiu atstumu gyvenate nuo artimiausio ,,Swedbank“ skyriaus?

Ar naudojatės ,,Swedbank“ banko programėlės ir elektroninės bankininkystės paslaugomis?

Jei ne, kodėl nesinaudojate?

Jei taip, kaip dažnai naudojatės programėle šiais tikslais?

Visiškai nesinaudoju
Retai
Kartais
Dažnai
Galimybė peržiūrėti ir tvarkyti banko sąskaitas
Paskolos paraiškos pildymas
Pervedimų atlikimas
Taupymas

Ar susiduriate su sunkumais naudojantis programėle?

Įvertinkite, ar sutinkate su šiais teiginiais apie registraciją gyvai konsultacijai banke

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Žinau kaip užsiregistruoti gyvai konsultacijai banko padalinyje
Vykdama - (s) į banką visuomet užsiregistruoju konsultacijai
Man yra sunku užsiregistruoti gyvai konsultacijai
Man būtų patogiau, jeigu registracija į banko padalinį nebūtų privaloma
Registracijos procesas galėtų būti patobulintas

Kokiais būdais naudojatės registruojantis konsultacijai?

Ar esate apsilankę banke kaip neregistruotas klientas?

Jeigu taip, ar buvote aptarnautas banko darbuotojų?

Jeigu taip, kiek turėjote laukti kol būsite aptarnautas?

Ar susiduriate su situacijomis, kada Jums yra būtina pasinaudoti banko paslaugomis, kurios yra suteikiamos tik padalinyje, per artimiausias 24 valandas?

Kokiu artimiausiu laiku Jums buvo pasiūlyta atvykti į banko skyrių konsultacijai?

Kaip siūlytumėte patobulinti neregistruotų klientų aptarnavimo kokybę?