AB „Swedbank“ banko aptarnavimo kokybės vertinimas

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto, tarptautinio verslo studijų programos studentas. Atlieku tyrimą apie AB „Swedbank“ banko paslaugų vartotojų aptarnavimo kokybę.

Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, kaip banko paslaugų vartotojai vertina, šiuo atveju, AB „Swedbank“ banko aptarnavimo kokybę. Jūsų atsakymai bus panaudoti tik šio tyrimo analizei. Anketa anoniminė. Dėkoju už Jūsų atsakymus ir sugaištą laiką.

AB „Swedbank“ banko aptarnavimo kokybės vertinimas
Anketa neaktyvi

Kaip dažnai naudojatės banko paslaugomis?

Ar naudojatės AB „Swedbank“ banko paslaugomis? Jeigu į šį klausimą atsakėte „Ne“ praleiskite sekančius klausimus ir toliau tęskite nuo 5 klausimo.

Žemiau yra pateikti teiginiai, kurie padės išsiaiškinti, kas Jums svarbu vertinant bankų aptarnavimo kokybę. Pažymėkite atsakymą, kuris geriausiai atspindi Jūsų nuomonę, apie kiekvieną iš pateiktų teiginių. Atsakymas į teiginį gali būti tik vienas.

Žemiau yra pateikti teiginiai, kurie padės išsiaiškinti, ką manote apie AB „Swedbank“ banko aptarnavimo kokybę. Pažymėkite atsakymą, kuris geriausiai atspindi Jūsų nuomonę, apie kiekvieną iš pateiktų teiginių. Atsakymas į teiginį gali būti tik vienas.

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis

Susikurti savo anketą