“Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos“ komunikacijos ir marketingo svarba įmonės kūrimo bei vystymo procese
Sveiki,
atlieku baigiamąjį bakalauro darbo tyrimą tema MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos“ komunikacijos ir marketingo svarba įmonės kūrimo bei vystymo procese”, kurio tikslas – įvertinti marketingo komunikacijos taikomų strategijų efektyvumą grožio verslo įmonės kūrimo bei vystymosi procesuose.Nustatyti komunikacijos trūkumus įmonėje, pateikti siūlymus įmonės marketingo komunikacijos strategijų taikymo gerinimui, sėkmingam įmonės vystymuisi ir plėtrai. Prašau Jūsų prisidėti prie kiekybinio tyrimo ir atsakyti į klausimus, remiantis savo asmenine patirtimi. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik bakalauro tiriamojo darbo rašymui.
Iš anksto dėkoju už Jūsų sugaištą laiką, skirtą šiai apklausai.
Kai kuriuose klausimuose galimi ir keli atsakymų variantai.
Klausimynas yra anonimiškas.
*Šiame klausimyne minimos korekcinės grožio procedūros apima plastinės chirurgijos procedūras, invazines ir neinvazines kosmetologines procedūras.
Šios anketos rezultatai viešai nebus publikuojami.