“Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos“ komunikacijos ir marketingo svarba įmonės kūrimo bei vystymo procese

Sveiki,
atlieku baigiamąjį bakalauro darbo tyrimą tema MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos“ komunikacijos ir marketingo svarba įmonės kūrimo bei vystymo procese”, kurio tikslas – įvertinti marketingo komunikacijos taikomų strategijų efektyvumą grožio verslo įmonės kūrimo bei vystymosi procesuose.Nustatyti komunikacijos trūkumus įmonėje, pateikti siūlymus įmonės marketingo komunikacijos strategijų taikymo gerinimui, sėkmingam įmonės vystymuisi ir plėtrai. Prašau Jūsų prisidėti prie kiekybinio tyrimo ir atsakyti į klausimus, remiantis savo asmenine patirtimi. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik bakalauro tiriamojo darbo rašymui.

Iš anksto dėkoju už Jūsų sugaištą laiką, skirtą šiai apklausai.

Kai kuriuose klausimuose galimi ir keli atsakymų variantai. 

Klausimynas yra anonimiškas. 

*Šiame klausimyne minimos korekcinės grožio procedūros apima plastinės chirurgijos procedūras, invazines ir neinvazines kosmetologines procedūras.

Šios anketos rezultatai viešai nebus publikuojami.

“Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos“ komunikacijos ir marketingo svarba įmonės kūrimo bei vystymo procese
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Ar iš Jūsų artimųjų, pažįstamų ar draugų rato, yra pasidariusių korekcinių grožio procedūrų?

Įvertinkite savo finansinę padėtį:

Kiek laiko vidutiniškai per parą praleidžiate naršydami internete (pvz. skaitote protalus, sekate informaciją socialiniuose tinkluose)

Kiek maždaug kartų per praėjusią savaitę pasidarėte asmenukę ir pasidalinote ja viešai? (pvz. įkėlėte į savo socialinių tinkle paskyrą ir pan.)?

4. Žemiau yra nurodyti teiginiai . Pažymėkite kaip vertinate šiuos teiginius.

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Visiškai nesutinku
Man priimtina, kad moteris pasitobulintų savo išvaizdą korekcinių grožio procedūrų pagalba.
Man priimtina, kad vyras pasitobulintų savo išvaizdą korekcinių grožio procedūrų pagalba.
Moterys, pasidariusios korekcines grožio procedūras atrodo jauniau.
Moterys, pasidariusios korekcines grožio procedūras atrodo labiau savimi pasitikinčios.
Vyrai, pasidarę korekcines grožio procedūras atrodo jauniau.
Vyrai, pasidarę korekcines grožio procedūras atrodo labiau savimi pasitikintys.
Moterys atlieka korekcines grožio procedūras tada, kai pradeda natūraliai senti.
Vyrai atlieka korekcines grožio procedūras tada, kai pradeda natūraliai senti.
Moterims yra labiau priimtina atlikti korekcines grožio procedūras nei vyrams.

Žemiau yra nurodyti teiginiai . Pažymėkite kaip vertinate šiuos teiginius.

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Visiškai nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nei sutinku , nei nesutinku
Vyrams senstant, jie atrodo patrauklesni, vyriškesni.
Moterims senstant, jos atrodo patrauklesnės, moteriškesnės.
Vyrai ir moterys sensta vienodai.
Vyresnio amžiaus moterys atrodo nepatraukliai.
Vyresnio amžiaus vyrai atrodo nepatraukliai.

Žemiau yra nurodyti teiginiai . Pažymėkite kaip vertinate šiuos teiginius.

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Visiškai nesutinku
Iš dalies sutinku
Moterys nuolat patiria socialinį spaudimą atrodyti gražiai iš socialinių medijų.
Moterys nuolat patiria socialinį spaudimą atrodyti gražiai iš savo partnerių.
Vyrai nuolat patiria socialinį spaudimą atrodyti gražiai iš socialinių medijų.
Vyrai nuolat patiria socialinį spaudimą atrodyti gražiai iš savo partnerių.

Žemiau yra nurodyti teiginiai . Pažymėkite kaip vertinate šiuos teiginius.

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Visiškai nesutinku
Iš dalies nesutinku
Šiandieniniame pasaulyje yra svarbiausias išorinis grožis.
Moteris išorinis grožis svarbesnis už vidinį.
Vyro išorinis grožis svarbesnis už vidinį.

Žemiau yra nurodyti teiginiai . Pažymėkite kaip vertinate šiuos teiginius.

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Visiškai nesutinku
Iš dalies nesutinku
Žmogus turėtų būti patenkintas savo natūraliu kūnu, natūralia išvaizda, ir natūraliai senti, nesidarant jokių korekcinių grožio procedūrų.
Jei žmogus nepatenkintas savo išorine išvaizda ir dėl to jaučiasi blogai, gali pasitobulinti savo išvaizdą korekcinėmis grožio procedūromis.

Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5 kiek esate patenkintas/patenkinta ar nepatenkintas/nepatenkinta savo išvaizda?

1
2
3
4
5
visiškai nepatenkinta/nepatenkintas
nepatenkinta/nepatenkintas
nei patenkinta/s/ nei nepatenkinta/s
patenkinta/patenkintas
visiškai patenkinta/patenkintas

Kas jums labiausiai nepatinka Jūsų išvaizdoje ?

Jeigu atsisakote, galite neatsakyti.

Jūsų manymu, nuo kelerių metų prasideda senėjimas?

Nuo kelerių metų pastebėjote pirmuosius senėjimo požymius?

Jūsų manymu, kokio amžiaus asmuo atrodo fiziškai patraukliausias?

Kas Jums gyvenime yra svarbiausia? Įvertinkite kiekvienoje eilutėje skalėje nuo 1 iki 5.

Kai 1 – visiškai nesvarbu gyvenime; 5 – labai svarbu mano gyvenime.
1
2
3
4
5
Valdžia, galimybė daryti įtaką kitiems
Aukšta padėtis visuomenėje
Vaikai
Laisvalaikis ir hobiai
Draugai
Dvasinė ramybė ir komfortas
Sveikata
Įdomus darbas
Karjera
Materialiai aprūpintas gyvenimas
Mano darbo visuomeninė nauda
Profesionalumas darbe
Reputacija man svarbių asmenų akyse
Tėvai
Šeima
Fizinis grožis, patrauklumas

Kaip apibūdintumėte įvairiose žiniasklaidos priemonėse pateikiamas naujienas apie korekcines grožio procedūras?

(galimi keli atsakymų variantai)

Ar teko naudotis MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos“ paslaugomis?

Iš kokių komunikacijos šaltinių sužinojote apie MB “Vilniaus grožio ir sveikatos kliniką?

Nurodykite kuriomis MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos” paslaugomis Jūs naudojotės ? (pažymėkite visus tinkančius atsakymus)

(Galimi keli atsakymų variantai)

18. Kas lėmė Jūsų pasirinkimą naudotis MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos’’ paslaugomis?

(Galimi keli atsakymų variantai)

Ar Jūs sekate klinikos naujienas, pranešimus?

Kokiuose komunikacijos kanaluose sekate MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos’’ naujienas?

Kur esate matę MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos” informacinius pranešimus, reklamas?

Jūsų nuomone, ar pakanka informacijos apie MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikos’’ teikiamas paslaugas?

Jūsų nuomone, kokią svarbą MB “Vilniaus grožio ir sveikatos klinikai’’ turi išorinė komunikacija?

Jūsų nuomone, kokios klinikos išorinės komunikacijos marketingo strategijos galėtų pagerinti komunikaciją su klientais?

(Galimi keli atsakymų variantai)

Jūsų nuomone, ar klientui svarbu žinoti klinikos komunikacijos strategiją, jos kuriamą įvaizdį?

Kiek tikėtina/netikėtina kad jūs rekomenduotumėte MB “Vilniaus grožio ir sveikatos kliniką” savo draugams/pažįstamiems (skalėje nuo 1 iki 5) ?