„UAB VILNIAUS KELRODIS“ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS

Sveiki, aš esu Socialinių mokslų kolegijos, Turizmo ir viešbučių studijų programos, II kurso studentas, Mindaugas Andriulis. Atlieku apklausą norėdamas sužinoti UAB „Vilniaus Kelrodis“ teikiamų paslaugų kokybę. Prašau jūsų sugaišti kelias minutes užpildant anketą. Anketos duomenys bus panaudoti mano kursinio darbo rašyme, tad visi gauti duomenys nebus platinami kitiems tikslams. Konfidencialumas garantuotas. Ačiū už sugaištą laiką :)

„UAB VILNIAUS KELRODIS“ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar naudojatės UAB „Vilniaus Kelrodis“ paslaugomis ? (Atsakę į šį klausimą NE anketos toliau nepildykite)

2. Kaip dažnai naudojatės UAB „Vilniaus Kelrodis“ paslaugomis?

3. Iš kur sužinojote apie UAB „Vilniaus Kelrodis“?

4. Ar rekomenduotumėte UAB „Vilniaus Kelrodis“ savo draugams?

5. Kaip manote, ar „Vilniaus Kelrodis“ yra pakankamai žinoma tarp kelionių agentūrų?

6. Toliau bus pateikti klausimai susiję su teikiamų paslaugų kokybe. Jums reikės įvertinti teiginį nuo 1 iki 5. 1 – labai blogai, 2 – blogai, 3 – patenkinamai, 4 – gerai, 5 – Labai gerai. Įvertinkite turizmo agentūros „Vilniaus Kelrodis“ paslaugas pagal nurodytus kriterijus: APČIUOPIAMUMAS

1 - Labai blogai2 - Blogai3 - Patenkinamai4 - Gerai5 - Labai gerai
Jauki aplinka
Platus kelionių pasirinkimas
Didelė kelionių krypčių pasiūla
Geras paslaugų kainos ir kokybės santykis
Turizmo agentūrą lengva pasiekti
Tvarkinga personalo apranga
Turizmo agentūroje pilna lankytojų

REAGAVIMAS:

1 - Labai blogai2 - Blogai3 - Patenkinamai4 - Gerai5 - Labai gerai
Darbuotojai noriai ir skubiai aptarnauja klientą
Paslaugos suteikiamos laiku
Greitai atsakoma į iškilusius klausimus
Darbuotojai geranoriškai reaguoja į pastabas
Greitai įvykdomas užsakymas
Informatyvus supažindinimas su paslaugomis

PATIKIMUMAS

1 - Labai blogai2 - Blogai3 - Patenkinamai4 - Gerai5 - Labai gerai
Įsigyta kelionė įvyksta laiku
Klientams suteikiamos pažadėtos nuolaidos
Darbuotojai sąžiningi ir patikimi
Aukšta paslaugų kokybė

EMPATIJA

1 - Labai blogai2 - Blogai3 - Patenkinamai4 - Gerai5 - Labai gerai
Darbuotojai atsižvelgia į kliento pageidavimus
Darbuotojai visada atsako į klientams iškilusius klausimus

TIKRUMAS

1 - Labai blogai2 - Blogai3 - Patenkinamai4 - Gerai5 - Labai gerai
Darbuotojų paslaugumas
Personalo požiūris į klientą
Administracijos veikla teikiant papildomas paslaugas
Personalo pateikiama informacija apie įmonės paslaugas/produktus
Gebėjimas išsiaiškinti kliento norus
Konfidencialios informacijos saugumas

7. Jūsų lytis

8. Jūsų amžius

9. Jūsų išsilavinimas