Userricardastiuksa
Results98
Vieša
Pranešti

"Telia Lietuva" klientų apklausa tiriamajam darbui "Klientų aptarnavimas ryšių priemonėmis: privalumai ir trūkumai "Telia Lietuva" pavyzdžiu"

Sveiki,

esu Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo ir pardavimų magistrantūros programos pirmojo kurso studentas Ričardas Tiukša. Rengiu tiriamąjį darbą "Klientų aptarnavimas ryšių priemonėmis: privalumai ir trūkumai "Telia Lietuva" pavyzdžiu". Ši apklausa yra skirta "Telia Lietuva" klientams. Noriu sužinoti, kaip jūs esate patenkinti "Telia Lietuva" klientų aptarnavimu. Labai laukiu jūsų atsakymų.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pažymėkite, kokiomis „Telia Lietuva“ klientų aptarnavimo priemonėmis pasinaudojote per pastaruosius vienerius metus?Privalomas
Kuris iš pirmajame klausime išvardytų aptarnavimo būdų yra geriausias? Kodėl?Privalomas
Kuris iš pirmajame klausime išvardytų aptarnavimo būdų yra blogiausias? Kodėl?Privalomas
Prašome įvertinti balais:Privalomas
10987654321
Kaip jūs buvote tinkamai sutikti „Telia Lietuva“ klientų aptarnavimo specialistų?
Kaip klientų aptarnavimo specialistai aiškiai suprato jūsų išaiškintą atvejį?
Kaip esate patenkinti klientų aptarnavimo specialistų pasiūlytu sprendimu?Privalomas
Kaip jūs bendrai vertintumėte „Telia Lietuva“ klientų aptarnavimą jūsų akimis?Privalomas
Ką dar galėtumėte pasakyti apie „Telia Lietuva“ klientų aptarnavimą?Privalomas