''Švyturio menų doko" vizualusis stilius

Gerbiamas respondente, esu Eglė Tautavičiūtė, Vilniaus Dailės Akademijos, Klaipėdos vizualiojo dizaino katedros IV kurso studentė. Rašau bakalauro baigiamąjį darbą ir kuriu vizualujį stilių ''Švyturio menų dokui". Maloniai Jus kviečiu dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė man labai svarbi kuriant vizualujį stilių ir nagrinėjant reklamos sklaidą. Šis klausimynas yra anoniminis
''Švyturio menų doko" vizualusis stilius

1. Ar Jums teko girdėti apie Lietuvoje pradedamus steigti menų inkubatorius?

2. Ar, Jūsų manymu, Klaipėdos mieste trūksta atvirų erdvių menui bei jo kūrėjams?

3. Kaip vertinate pramonės paveldo, kaip netradicinės erdvės pasirinkimą kultūrinei veiklai vykti?

4. Kaip manote, ar būtina išsaugoti erdvės, kurioje yra įsikūręs "Švyturio menų dokas" autentiškumą" ?

5. Įrašykite tris raktinius žodžius, Jūsų manymu, geriausiai atspindinčius "Švyturio menų doką"

  1. originalu, idomu, kurybiska
  2. Netradicinė maloni aplinka
  3. Kultūra,žmonės,šiluma.
  4. Didelis, indistrunis, kitoks
  5. dvasia, grazus zmones, kokybe
  6. menas koncertai
  7. kulturine vieta, grazi vieta, dar Lietuvoje neatrasta vieta
  8. rokas,alus,geras garsas
  9. unikalus,šaltas,meniškas
  10. Broken Vision ;)
…Daugiau…

6. Ar pasigendate "Švyturio menų doko" vizualiųjų komunikacijų?

Komentaras*

  1. Švyturio menų dokas galėtų asocijuotis ne tik su konkrečia doko veiklos vieta, tačiau būti suprantamas kaip plačios apimties miesto meno reiškinys. Vizualiosios komunikacojos galėtų intensyviai aprėpti ne tik Šiaurinio rago teritorijos dalį, tačiau ir kitas Dangės pakrantes bei senamiestį. Kažkada žadėjot įrengti hamakus prie doko. Kodėl to nebūtų galima padaryti ir toliau nuo doko pvz. ant homako išspaudžiant doko logotipą, ar panašiai.
  2. Seip esantis logo ir buvusios afisos turejo efektyve komunikacija su vartotoju, t.y. ji nesdavo zinute, ir jau buvo atpazystamas. o paskutiniu metu matosi dizaino nevientisumas, kiekvieno renginio afisa vis kitokia...
  3. Mažoka plakatinės reklamos mieste.
  4. Šiektiek trūksta reklamos.
  5. Nepasigedau todel kad "Svyturio menu dokas" garsus savo aktyvia veikla, jau yra mylimas ir zinomas, vizualiuju komunikaciju pagalba jam paprasciausiai nera butina. Ir tai yra didelis pliusas diplominiam darbui, nes tokiu atveju nebutina vizualuji stiliu kurti pagal taisykles, kad jis padetu imonei isgarseti. Tik reikia tureti gera atsakyma i klausima "Kam siai imonei reikalingas vizualusis stilius?" O atsakyma rasti visai nesudetinga. Kalbant apie imones ivaizdi, manau, nereiketu jo grieztai apriboti, laikytis vienos pasirinktos krypties, Vizualiosios israiskos atzvilgiu tiktu ivairove, nepastovumas, naujoves, netiketumo efektas. Tik zenklui reiketu skirti daugiau demesio, kaip imones veidui. Pati esu baigusi VDA KVDK, si tema tikrai puiki ir ja galima praplesti net iki magistrinio darbo, "Svyturio menu doko" placios veiklos deka. Zinoma, as tik dalinuosi savo nuomone, esu visa tai patirusi ir dabar zinau kaip svarbu tureti tvirta motivacija darbo gynimui.
  6. būtent Jūs to ir stokojate: "emocinio santykio su vartotoju", puikiausia reklama būtų "milžiniškas" (gal tada pavyktų nors kartą surinkt daugiau nei 20 žmonių) nemokamas renginys, beabejo tai "kerta per kišenę"-bet puiki auka, įnašas į ateitį, o taip galėjo būti Doko gimtadienio proga.
  7. vizualaus stiliaus ir identiteto trukumas. dokas kolkas lyg be veido

7. Iš kur sužinote apie renginius, vykstančius "Švyturio menų doke" ?

Kita*

  1. Iš savo pažįstamų tarpo.
  2. facebook.com
  3. iš draugų, facebook'o
  4. Facebook (seku info)
  5. Iš draugų.
  6. Is draugu
  7. iš draugų,kurie ten rengia pasirodymus
  8. Esu doko savanoris
  9. iš draugų
  10. atvyko konncertuoti mano mėgiama muzikinė grupė
…Daugiau…

8. Kur, Jūsų manymų, vizualioji "Švyturio menų doko" reklama būtų efektyviausia?

Kita*

  1. Skrajučių dalijimas jaunimo susibūrimo vietose ir etc.
  2. televizijoje
  3. visa tai ir reklama per radijo laidas
  4. skrajutės, plakatai
  5. Yra maza kalbeti tik apie reklama, cia svarbiau yra kalbeti apie turini, stendai mieste greitai uzklijuojami kitais plakatais, tai mazai efektyvu, labiau reiktu atrasti kontakta su organizacijomis.
  6. Reklamaa aukštesniuosiose mokymo įstaigose
  7. Reklaminiiai stendai galetu buti menininku savadarbiskai sukurti nelegalus, ivairiu formu ir is ivairiu medziagu padaryti, "plakatai". Ne tik klaipedoje, bet ir kituose miestuose.
  8. bendras įvaizdis, daugiau informacijos, kad ne šiaip koncertų salė.
  9. Si vieta (tokiame formate kaip dabar) nera ir negali buti "mainstream" publikai. Reiskia ir reklama negali buti brukama iprastais budais na gal tik 'facebook' , Is lupu i lupas, mazais preformance, svarbiausia suburti teisingu zmoniu rata o tada ir jura iki keliu.
  10. Radijas Televeizija
…Daugiau…

9. Jūsų amžius

10. Jūsų išsilavinimas

11. Jūsų lytis:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą