''Švyturio menų doko" vizualusis stilius

Kita*

  1. Skrajučių dalijimas jaunimo susibūrimo vietose ir etc.
  2. televizijoje
  3. visa tai ir reklama per radijo laidas
  4. skrajutės, plakatai
  5. Yra maza kalbeti tik apie reklama, cia svarbiau yra kalbeti apie turini, stendai mieste greitai uzklijuojami kitais plakatais, tai mazai efektyvu, labiau reiktu atrasti kontakta su organizacijomis.
  6. Reklamaa aukštesniuosiose mokymo įstaigose
  7. Reklaminiiai stendai galetu buti menininku savadarbiskai sukurti nelegalus, ivairiu formu ir is ivairiu medziagu padaryti, "plakatai". Ne tik klaipedoje, bet ir kituose miestuose.
  8. bendras įvaizdis, daugiau informacijos, kad ne šiaip koncertų salė.
  9. Si vieta (tokiame formate kaip dabar) nera ir negali buti "mainstream" publikai. Reiskia ir reklama negali buti brukama iprastais budais na gal tik 'facebook' , Is lupu i lupas, mazais preformance, svarbiausia suburti teisingu zmoniu rata o tada ir jura iki keliu.
  10. Radijas Televeizija
  11. televizijoje
  12. nežinau
  13. kuo daugiau renginių, spektaklių, workshopų-iš lūpų į lūpas-geriausia reklama-teigiamos emocijos, turit susisgribt, organizuojami renginiai ir atlikėjų sąrašai puikūs, deja, surenkamas žmonių kiekis liūdina labiausiai ir kelia klausimą ar išvis tokia vieta yra reikalinga, plius kainos turi būti logiškos-neprasilenkt su tikrove.