''Švyturio menų doko" vizualusis stilius

Gerbiamas respondente, esu Eglė Tautavičiūtė, Vilniaus Dailės Akademijos, Klaipėdos vizualiojo dizaino katedros IV kurso studentė. Rašau bakalauro baigiamąjį darbą ir kuriu vizualujį stilių ''Švyturio menų dokui". Maloniai Jus kviečiu dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė man labai svarbi kuriant vizualujį stilių ir nagrinėjant reklamos sklaidą. Šis klausimynas yra anoniminis
''Švyturio menų doko" vizualusis stilius
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jums teko girdėti apie Lietuvoje pradedamus steigti menų inkubatorius?

Menų inkubatorius – tai pelno nesiekianti organizacija, kurios pagrindinis tikslas yra padėti įvairių meno rūšių atstovams ir su menu susijusiems verslininkams. Taip pat menų inkubatoriai skatina visuomenės aktyvų įsitraukimą į kultūrinį gyvenimą.

2. Ar, Jūsų manymu, Klaipėdos mieste trūksta atvirų erdvių menui bei jo kūrėjams?

3. Kaip vertinate pramonės paveldo, kaip netradicinės erdvės pasirinkimą kultūrinei veiklai vykti?

4. Kaip manote, ar būtina išsaugoti erdvės, kurioje yra įsikūręs "Švyturio menų dokas" autentiškumą" ?

5. Įrašykite tris raktinius žodžius, Jūsų manymu, geriausiai atspindinčius "Švyturio menų doką"

6. Ar pasigendate "Švyturio menų doko" vizualiųjų komunikacijų?

Vizualiosios komunikacijos arba reklamos išskirtinumas yra jos potencialas formuoti emocinį santykį su vartotoju, įtvirtinti ir auginti prekės ženklo žinomumą, vaizdžiomis priemonėmis kurti ir palaikyti įmonės įvaizdį.

Komentaras*

7. Iš kur sužinote apie renginius, vykstančius "Švyturio menų doke" ?

Kita*

8. Kur, Jūsų manymų, vizualioji "Švyturio menų doko" reklama būtų efektyviausia?

Kita*

9. Jūsų amžius

10. Jūsų išsilavinimas

11. Jūsų lytis: