Prekės ženklo "Calvin Klein" reklamos komunikacija vartotojų "z" kartoje

Sveiki, esu Vilniaus universiteto, Komunikacijos fakulteto studentas. Rašau kursinį rašto darbą, siekdamas išsiaiškinti, kokios reklamos komunikacijos formos bei priemonės yra efektyviausios, siekiant pritraukti z kartą. Labai laukiu atsakymų iš 14 m. - 18 m., 18 m. - 22 m. jaunimo. Labai, labai dėkui už pagalbą, vykdant tyrimą. 

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Jūsų socialinė padėtis?

4. Kur dažniausiai pastebite drabužių reklamas?

5. Reklama lemia mano apsisprendimą pirkti žymaus prekinio ženklo drabužius.

6. Sprendimui įsigyti drabužius daugiau įtakos turi:

7. Kaip dažnai pastebite žymių prekės ženklų reklamas socialiniuose tinkluose?

8. Kuriuose iš socialinių tinklų pastebite „Calvin Klein“ drabužių reklamas?

9. Ar per paskutinį mėnesį matėte „Calvin Klein“ reklamą?

10. „Calvin Klein“ prekę paskatino įsigyti:

11. Kokį įvaizdį formuoja prekės ženklas „Calvin Klein“ ?

12. Pastebiu, kad „Calvin Klein“ reklama orientuota į mano amžiaus grupę

13. Įvertinkite keturias aukščiau pateiktas nuotraukas, kokias emocijas jos sukelia?

13.  Įvertinkite keturias aukščiau pateiktas nuotraukas, kokias emocijas jos sukelia?

14. Atvaizduojamos reklamos yra tikslingai nukreiptos į mano amžiaus grupę.

14.	 Atvaizduojamos reklamos yra tikslingai nukreiptos į mano amžiaus grupę.

15. Manau, kad ši reklama yra paveiki.

15. Manau, kad ši reklama yra paveiki.

16. Kas paskatintų pasidalinti savo nuotrauka su „Calvin Klein“ prekės ženklu socialiniuose tinkluose?

17. Teigiamas atsiliepimas paskatintų įsigyti „Calvin Klein“ prekės ženklo drabužius.

18. Kur įsigyjate „Calvin Klein“ prekės ženklo drabužius?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą