!!! medicinos paslaugų kokybės tyrimas

Sveiki, mes esame KTU socialinių mokslų fakulteto III kurso studentės. Atliekame tyrimą, siekdamos išsiaiškinti, vartotojų požiūrį į Kauno medicinos universiteto klninikų teikiamų paslaugų kokybę. Ačiū už pagalbą atliekant tyrimą.

1. kokiomis paslaugomis naodojotės ligoninėje paskutiniais metais? (galimi keli variantai)

2. Jūsų manymu, ar pakankamai greit suteikiama Jums reikalinga paslauga?

3. Ar Jums kada buvo reikalinga skubi pagalba? ( jei atsakėte Ne, tai pereikite prie klausimo nr. 6)

4. Ar, Jūsų manymu, ji buvo suteikta pakankamai greitai?

5. Ar turite kokių nors nusiskundimų suteikta skubia pagalba?

Jei turite nusiskundimų, tai kokių?

  1. tai kad niekas nekreipia demesio. tipo nerimta
  2. -
  3. Jie atrodytų gyvena savo gyvenimą,o tavo problemos jiems nusispjaut,stengiasi atsikratyti neieškodami susirgimo priežasties,nesigilina,na gali pagydyti slogą per savaitę,o ji pati praeina per 7 dienas,nebent ką nors pažįsti,arba davei pinigų,tada atsiranda šioks toks dėmesys,tik tyrimus reikia prašyti pačiam,na žinoti ko nori.
  4. pasityčiojima
  5. nekorektiškas elgesys
  6. nepakankamas dėmesys, grubumas
  7. abejingumas, saltumas
  8. Labai lėtai viskas vyksta.Susidaro įspūdis, kad gudytojams guldyti ligonius į stacionara -tabu.Stengiasi nukreipti į kitas ligonines.
  9. Nemandagios, pasipūtusios slaugytojos; ilgas laukimas priėmimo skyriuje. Slaugytojų atrodo namažai, bet laukite. Reikia echoskopijos - neves iš karto, teks palaukti kol atsiras 2-3 pacientai, kuriems jos reikia; tada teiksis vesti. Reikia guldyti - irgi luktelsit kol atsiras daugiau ligonių - personalas dėl vieno nevaikšto. Ir taip 2-3 val. priėmime kad ir su mažu vaiku, kuriam įtariamas ūmus pilvas. Nuveda į skyrių ir palieka prie tuščio slaugytojų posto- palaukit kol ateis. Ten laukiam 1 val, - šios geria kavą persirengimo kambaryje. Bet iš kur žinoti kur jis. Skyrius didžiulis - personalo namatyti, kur ką rasti neaišku - nors kauk. Klausinėjos ligonių - irgi nežino.
  10. neoperatyvumas,ligos simptomatikos neivertinimas,mazai truko kad galejau iseiti anapilin
…Daugiau…

6. Kaip manote, ar medicinos darbuotojas buvo pakankamai kvalifikuotas, atlikdamas procedūras?

7. Ar pasitikite gydytojo kompetencija?

Nuo ko tas pasitikejimas gydytoju priklauso?

  1. -
  2. Nuo gydytojo bendravimo, atvirumo ir išsamaus paaiškinimo.
  3. nuo to ar isigilina i mano problema
  4. Priklauso nuo gydytojo,jie irgi yra žinomi,kurie be kompetencijos,na tik mėgstantys pinigus.Žmonės žino
  5. nuo gydytojo skiriamo dėmesingumo ir gebėjimo įsijausti ir išklausyti, užduodamų klausimų, apžiūrėji
  6. Nuo jo darbo būdų, kaip bendrauja, kaip elgiasi ir t.t.
  7. nuo žiniu
  8. elgesio su manimi
  9. nuo paslaugos suteikimo, informuotumo
  10. kaip apziuri, diagnozes tikslumas, vaistu brangumas (jei israso labai brangius, nors yra zymiai pige
…Daugiau…

8. Ar Jus tenkino gydytojų elgesys su Jumis?

9. Kaip manote, ar gydytojai buvo pakankamai mandagūs su Jumis?

10. Ar gydytojas Jums suprantamais žodžiais paaiškino situaciją?

11. Ar manote, kad gydytojas suteikė visą reikalingą informaciją, susijusią su Jūsų apsilankymu?

12. Ar apsilankymų ligoninėje metu gydytojai siūlo naujas paslaugas (pvz. naujus tyrimų būdus)?

Jei dar niekada nesiūlė pereikite prie klausimo nr. 14

  1. acMWfQDl
  2. VScHHDYEyeAGZVKMKZ
  3. oGKSXrcyVlQ
  4. CmLIbgXNHgtGvShT
  5. CyzYrnVB
  6. yHCGYCNcPn
  7. uAvGkMGhNDJS
  8. lZPzqKrpfEzvGZXrZxS
  9. 864473763

13. Ar gydytojas, informuodamas apie naujas paslaugas, pasako jų privalumus bei trūkumus?

14.Ar gydytojas siūlo vienus konkrečius vaistus ir priemones,ar siūlo įvairias alternatyvas?

15. Ar Jus tenkina aparatūros kokybė, kuria teikiamos paslaugos (pakankamai nauja ir pan.)?

16. Ar Jūs patenkinti ligoninės patalpomis?

Jei atsakėte "Ne", tai kas netenkino?

  1. kai kurios patalpos "pagriuvusios" kelia nemalonų įspūdį, man tai nieko kai aš ten nedirbu, visgi aplinka kai kuriose patalpose ypač nemaloni ir gydytojams ten dirbti nera gera
  2. nejauku, nepasviesta, tamsu, niurios spalvos. niurus baldai.. na nekalbu apie gydytojo kabinetus kurie kaip kad is sklepo atejus i normalias patalpas.
  3. betvarke, įvairūs kvapai, interjeras be jokio skonio
  4. Kokybė, patogumas,
  5. Apšiurimas, prastos lovos; nepakanka informacijos kur rasti tuo metu dirbantį med. personalą, neaišku kas dirba tuo metu.
  6. baisios palatos
  7. Tebkina privaciu gydymo istaigu, o ne valdisku.
  8. Garsiai dauzoma durimis, kauksi sesuciu aukstakulniai
  9. moraliai atgyvenusios sovietines patalpos
  10. nepatinka vien tai kad ant kiekvienu sienu pilna pelėsiu,gydytojai pirmiause vaikšto neprisižiūrėja saves
…Daugiau…

17. Ar. suteiktos paslaugos atitiko Jūsų poreikius, lūkesčius?

18. Kaip vertinate Jums suteiktų medicininių paslaugų kokybę?

19. Jūsų lytis

20. Jūsų amžius (įrašykite)

  1. 20
  2. 55
  3. 22
  4. 24
  5. 22
  6. 23
  7. 44
  8. 67
  9. 24
  10. 26
…Daugiau…

21. Jūs esate:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą