__Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Marijampolės skyriuje__

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę 

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. Vibruojantį zadintuva
  2. vibruojantis zadintuvas, kompensavo uz sm sistema.
  3. Mobilusis, vibruojantis zadintuvas
  4. Duru slambutis, zadintuvas
  5. Diktafonas, magnetofonas ( labai prastos koybes knygu skaitymui)
  6. Telefona, radija-magnetofona, lazdele- labaoi naudingas, radija - tai labai gerai veikia ir labai grazi, ne grmezdiska, ir dar vandens matuoklis, paidinamas stiklas- jau grazintas, nes netiko.
  7. stalini laikrodi, kalbanti laikrodi, stalini kalbanti
  8. stalinis laikrid, laikrodi rankini, balta lazdele, svarstykles, magnetofonas kygoms
  9. Rankinis laikrodis su odine apyranke, lupa
  10. rankinis laikrodis su odine apyranke, magnetofonas knygoms skaityti
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas dažniausiai ieškote:

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. Marijampoles vaistineje pasake
  2. Suzinojo tik is neurologes Bakanienes Marijampoles poliklinikoje. O Marijampoles ligonineje ligonineje apmoke naudotis kamuoliu.
  3. Kauno vaiko raidos klinika lopselis( mums kaip sanatorijoje)
  4. Vilkaviskio Socialiniame centre
  5. Palangos reabilitacijoje buvo atvykes specializuotos parduotuves atstovas.
  6. Seniai zinojau, kad sis centras
  7. Marijampoles reabilitacijos skyriuje po klubo sanario operacijos ligonis buvo apmokytas ir paaiskinta kaip naudotis priemonemis.
  8. Sesuo pasake apie Marijampoles skyriu.
  9. "Draugystes" Sanatoriijoje po insulto
  10. Socialines paramos centre "Viltis " dirba pazistama ir nukreipe i Kauno g.
…Daugiau…

8. Ar Centro skyriaus asmenų aptarnavimo laikas Jums yra patogus?

9. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

10. (Prie klausimo Nr.9) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

  1. ateina i na,us sl\ugytojkasg

11. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

12. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro paslaugas ?

13. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

14. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

15. Kai kreipiatės į Centro darbuotojus, ar susiduriate su abejingumu, nenoru spręsti klausimo?

16. Kiek laiko užtruko dokumentų priėmimas ir aprūpinimo techninės pagalbos priemone sutarties sudarymas?

17. Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę?

  1. labai butina, kad butu didesnis pasirinkimas priemoniu zmonems su klausos sutrikimais.
  2. Aptarnauja Marijampoles centre labai maloni darbuotoja. Tikrai skundu neturiu. Dukra nepilnamete(9metai). Paciame centre labai reiketu geresniu patalpu. Butinai reikia,kad butu miesto centre. Ilgai teko klaidzioti ir ieskoti. Labai sunku privaziuoti. Nuoroda yra ne viena, bet vis tiek labai klaidu, nuorodos nepadejo. Neigaliesiems akliems ar klausos negalia turintiems sunkiai isspendziama arba neisprendziama.
  3. Viskas gerai. Vilkaviškyje neįgaliųjų organizacijos atstovas suteikia visą informaciją, pakeičia baterijas.
  4. Informacijos trukumas apie pati centra. ___9-eriu metu sunui suprastejo klausa ir atejo kompensacijos i centra del klausos sistemos. Tada pasiule ir priemone-vibruojanti zadintuva ir duru skambuti. Iki to nezinojo apie centra.
  5. Marijampoles centras yra labai nepatogioje vietoje. Daugiau informacijos apie naujienos. Magnetofonas - labai nekokybiskas. Metus laiko knygoms skaityti neištempė. Kaip radijas - labai gerai. O magnetofonas stringa, pirmyn atgal sokineja. Susidare ispudis, kad reikia duoti kysi, kad jeigu netepsi, tai ir neves. Marijampoles skyriaus padave lapa, kad pasirasytu, kad ta moteriske dirba gerai. O kalboje- tikrai mandagi darbuotoja. Pasiulymas: per centra ateina priemones- galetu atvezti i draugija uzsakytas priemones, kad silpnaregiams nereiketu trenktis taip toli pasiimti priemoniu. Daugiau bendravimo tarp Lietuvos silpnaregių bendrijos ir centro.
  6. Labai dekinga, kad yra tokia globa (man 82metai).. Nesitikejau, kad tokia globa. Esu patenkinta, bet tos priemones nieko nepades, nors ir mokesiu uz tai. Tam Marijamples skyriui labai dekinga, nors ir nebuvau ten.
  7. Labai draugiska akluju organizacijos pirmininke Laimutaviciene Irena ir nuosirdi. Tegu buna visada taip, kaip yra - ir gerai.
  8. Per neigaliuju organizacijos susirinkimus daznai issakau nuomone, vyksta diskusijos. Kas domina- visada pasakau. Jeigu butu didele pagalba is savivaldybes- tai butu visai kitaip. Ir puse etatao - labai sunku toms moterelems. Marijampleje- puse etato tik. Labai kukliai kukliai skirstomi pinigai- nieko per daug nepadarysi. Darbuotojos daro viska ka gali, bet mazai pinigu skirta.
  9. Pageidavimas: kad butu arciau centro pats skyrius, nes labai nepatogu. Sveikiname su artejanciomis sventemis ir laimingu Nauju metu!
  10. Lyg viskas gerai, nieko nepastebėjau, kad butu ne taip.
…Daugiau…

18. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte prisidėti finansiškai simboliškai prie priemonės įsigijimo, jei priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

19. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

20. Koks Jūsų amžius:

21. Lytis:

22. Data:

  1. 2013 01 02(III, 16:09val.)
  2. 2013 01 02 (III, 13:11val.)
  3. 2013 01 02(III, 11:48val.)
  4. 2013 01 02 (_III_, 11:23val.)
  5. 2012 12 28 (V, 13:22val)
  6. 2012 12 21 (V, 14:54val.)
  7. 2012 12 21 (V, 14:20val)
  8. 2012 12 21 (V, 13:59val)
  9. 2012 12 21(V, 13:00val.)
  10. 2012 12 21 (V, 12:44val.)
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą