*>> Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Techninės pagalbos neįgaliesiems Tauragės skyriuje <<*

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę  tauragės skyriuje

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

*>> Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę  Techninės pagalbos neįgaliesiems  Tauragės skyriuje <<*

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. Geliniu pasestu
  2. Grieb
  3. Duru skambucio rodytuvas.
  4. elektronine skaiciavino masinele, specialus rasomasis popierius
  5. Skyscio lygio rodytuvas
  6. Priemoniu laukiame penkis menesius.
  7. Priemones neperduotos.
  8. Skyscio lygio rodytuvu, elektroninis skaiciuotuvas
  9. Elektroninis skaiciuotuvas Specialus rašomasis popierius
  10. Akluju ir silpnaregiu draugijos pirmininkas tik dokumentus sutvarke, bet jokiu priemoniu negavau.
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. Pati dirbu socialine darbuotoja Taurages ligonineje
  2. Kai gulejome Viilniaus Lazdynu greitosios pagalbos ligonineje.
  3. Internete ieskojome tokio vezimo, kuris butu transportabilus, bet neradome.
  4. Pati dirbu Taurages socialiniame paslaugu centre
  5. Ateiname i skyriu ir patys pasiteiraujame.
  6. Nuvaziauoju tiesiai it taurages , Silales dienos uzimmtrwe
  7. Pakabino Taurages skyriaus vedeja plakatus Taurages verteju centro kabinete
  8. Vilniaus laietuvos r sil ugdtymo centras mokykloje
  9. Klaipedos negalios nustatymo komisija pasake, kad yra toks technines pagalbos priemoniu centras.
  10. Pati esu medike. Suzinojau beslaugant tevus ir is bendradarbiu.
…Daugiau…

8. Kiek kartų lankėtės Centro Tauragės skyriuje?

9. Prieš kiek laiko pastarąjį kartą buvote atvykę į Centro Tauragės skyrių?

  1. Pries 3 savaites
  2. Pries 6 menesius
  3. Pries 10 menesiu
  4. Pries 2 menesius
  5. Pries 6 menesius
  6. Pries 6 menesius
  7. Pries 2 menesius
  8. Pries 1 metus
  9. Pries 1 menesi
  10. Pries 2 menesius
…Daugiau…

10. Ar Centro Tauragės skyriaus darbo laikas Jums yra patogus?

11. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

12. (Prie klausimo Nr.10) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

  1. Pati dirbu panasu darba.
  2. Perdave gestu kalbos verteja su jo sutikimu

13. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

14. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro Tauragės skyriaus paslaugas nuo 1-blogai iki 10 balų- puikiai?

15. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

16. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

17. Kai kreipėtės į Centro Tauragės skyriaus darbuotojus, ar pastebėjote abejingumą arba nenorą spręsti klausimų?

18. Kiek laiko užtruko aprūpinimo techninės pagalbos priemone dokumentų priėmimas ir sutarties sudarymas?

19. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte prisidėti finansiškai simboliškai prie priemonės įsigijimo, jei priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

20. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

21. Kokie Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę Centro Tauragės skyriuje?

  1. RETA TOKIU zmoniu kaip si darbuotoja. Labai maloni darbuotoja. Siaip nezinau ka daugiau pasakyti. Taurages skyrius yra miesto centre. Atvaziuoju pati su masina pasiimti priemoniu. Pavyzdziui, broliui gavau elektrine lova. Labai gera neigaliajam. Tvirta, metaliniai remai. Pries Velykas gavome. Buvo labdarine, tai nereikejo primoketi. Labai kokybiska priemone. Kol kas viskas geraiIr naktipuodzio kedute dar nesuluzo.
  2. PATALPA LABAI NEMALONI. Jeigu kas nors dazniau ten lankosi, tai susidaro LABAI NIURU ir SLOGU ISPUDI. Priemone naktipuodzio kedute yra gera, bet reiketu STABDZIU, NES KRAIPIOSI, dar reiketu zemesnes, nes KILNOJAMAS LIGONIS ir uzsodinti labai sunku. Mazai ko reikalaujame , mazai teko susidurti, nes siuo metu nereikia ir nieko daugiau pasakyti negaliu. Ir dar vienas dalykas: kodel negalima gauti basonu?
  3. Informacijos trukumas. Kartais turime 2-3 lankstinukus, bet visiems neuztenka. Jeigu papaltoje guli penki zmones, tai pasidalina tarpusavyje informacija. Tik kartais informacija klaidingai suprantama. Todel reikia is karyo pateikti teisinga informacija. Pavyzdziui, sunkiai einantis zmogus zino, kad i Prezidento g. reikia nueiti, nueina, bet nezinojo, kad reikia pirmiausiai pas seimos gydytoja nueiti.Tai vel buna nesusioratimai. O bendrosios praktikos gydytojai del kazkokiu priezasciu nepasakoja, nesako, nepataria, neraso pazymu net akivaizdziose situacijase del priemoniu butinumo. Buna atsiduria palatoje zmogus ir niekada negirdejes apie toki centra. Nezinau kokiais budais pateikti informacija. Galima butu daugiau lankstinuku ar TV laidose, ar per radija..
  4. Galeciau prisideti simboliskai prie priemones, bet priklauso nuo butinumo ir nuo priemones vertes. Mano atzvilgiu Taurages skyriuje viskas buvo sprendziama teigiamai ir sunui , ir vyrui. Darbuotoja buvo labai kulturinga. Kai reikejo priemoniu, nebuvo, tai skambino i kitus skyrius,klausinejo del musu. Nors pati lova buvo sugedusi, ir neturejo meistro. Reikejo taisyti elektrine dali. Ir po to grazinome lova. Is musu namu kiti zmones issiveze, nes labai reikejo. Kojugalis nepasikele lovos, bet mums tai nebuvo butina. Svarbu, kad galima buvo pasodinti ligoni.
  5. Neapsildomos patalpos!!! VISAI neirengtos patalpos! Visai sandelys!!! Ir ziema VISAI NEKURENAMA! Galima butu irengti atskira patalapa zmonems uzeiti. BUVAU SUKRESTA, kai pamaciau tokias darbo salygas. Ir jautiesi visai nereikalingas. Jeigu jau neigalieji, tai visai nereikalingi. Jautiesi, kad patekai i kazkokias neaiskias patalpas. Jokios isvaizdos. Ant grindu viskas sudeta. Ir daugiau REKLAMOS, nei spaudoje negalima uztikti, kad tokia istaiga yra. Vargsai ligoniai ne visi suzino, yra uzsidare. Pati esu tauragiske. Jei gydytoja nebutu nukreipusi, tai buciau nezinojusi, kad toks centras yra.
  6. Ar mums pasiseke, ar ten taip visa laika yra, bet buvo i klausima atsakyta greitai, kulturingai ir mandagiai. Pacios priemones (naktipuodzio kedute ir vonios suoliukas) tarnauja gerai.
  7. Galetu priemoniu buti dazniau. Mes laukeme tris menesius. Pati naktipuodzio kedute kokybe buvo kokybiska ir nauja.
  8. Vaikstyne neseniai parsineseme, bet nesinaudojame, vaikstyne keturiu kojeliu per lengva ir per maza. Neturi stabilumo. Mes noretume su ratukais. Ligonis sveria apie77 kg. Desine ranka visai nevaldo. Taurages skyriaus patalpos yra apgailetinos ir kaip jos ten dirba apskritai. Ten jau tikrai atsidave savo darba. Mums nedaug teko susidurti ir sunku ka nors pasakyti ir mes Taurageje metai kaip gyvename.
  9. Pridurti, kad SIUO METU jokiu galimybiu NETURECIAU primoketi, tai butu neimanoma. Jeigu dar ko nors reiketu is smulkiu priemoniu, tai kas ligoniams reikalinga, tai, kad DAZNIAU butu priemoniu, nes as ejau daug kartu, KOL TUREJO. Man buvo pasakyta, kad tos prekes buvo, bet is ten , is kur ima, neturejo transporto atvezti. Tai buvo praeityje, jau beveik uzmirsau, nebesvarbu dabar, nes turint namuose ligoni sunku apie ka kita galvoti.
  10. Taurages skyriuje yra demesinga moteris, neturiu jokiu priekaistu. Labai ieskojau valgymo priemoniu, STALO IRANKIU. Pavyzdziui, kad butu lekste su guma,kad butu galima pritvirtinti prie stalo cerebriniam paralyziumi serganciam zmogui. Visur apejau, niekur neradau. Vonios suoliukas- jeigu netureciau, tai nieko tokio, nebutina. Nera labai aktualus. Asmeniskai nelabai nauduojuos, bet kartais reikia. Mano dukra serganti cerebriniu paralyziumi- tai visaip priziureti ismokau. Kojas sulenkti yra sudetinga, spastika. Tiek sustingsta raumenys. Nera jokios informacijos apie socialines paslaugas. Niekam nelinkiu susidurti nei su medikais, nei su teisejais. Reikia mankstos ligonei, nes jau pati nepajegiu jos treniruoti. Sedi tos ponios socialineje rupyboje- ir nieko nezino. Kodel zino kur saskaitas atsiusti. Jeigu dirba tokiose vietose, privalo suteikti informacija. Kodel turint toki sunku ligoni, turi nuolatos iskasineti informacija.
…Daugiau…

22. Koks Jūsų ar atstovaujamo asmens amžius :

23. Lytis:

24. Data:

  1. 2013 04 05(penktadienis, 10:57val.)
  2. 2013 04 11(ketvirtadienis, 09:38val.)
  3. 2013 04 11(ketvirtadienis, 08:50val.)
  4. 2013 04 10(treciadienis, 16:22val.)
  5. 2013 04 10(treciadienis, 15:57val.)
  6. 2013 04 10(treciadienis, 15:19val.)
  7. 2013 04 10(treciadienis, 14:53val.)
  8. 2013 04 10(treciadienis, 14:04val.)
  9. 2013 04 10(treciadienis, 12:56val.)
  10. 2013 04 10(treciadienis, 12:21val.)
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą