Autorius: Povilass

Apklausa apie sukeltus eismo įvykius

Results74
Gerbiamas respondente,Vilniaus Universiteto Kauno fakulteto II kurso magistrantūros studijų studentai kviečia Jus dalyvauti apklausoje.Apklausa skirta asmenims, kurie turi vairuotojo pažymėjimą ir yra vairuojantys. Apklausos uždavinys – nustatyti ar lytis turi įtakos eismo įvykių sukėlimui. Gauti duomenys bus panaudoti statistiniam darbui atlikti. Anketa yra anoniminė. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik mokslo tikslams. Labai dėkojame už jūsų atsakymus.

Mobilioji aplikacija skirta dingusių gyvūnų paieškai

Results88
Gerbiamas respondente, Vilniaus Universiteto Kauno humanitarinio fakulteto IV kurso  studentas kviečia Jus dalyvauti apklausoje. Apklausa skirta asmenims, kurie naudojasi mobiliaisiais įrenginiais su "Android" operacine sistema. Apklausos uždavinys – nustatyti ar yra poreikis sukurti mobiliąją aplikaciją skirtą gyvūnų paieškai. Gauti duomenys bus panaudoti bakalauro baigiamąjam darbui atlikti. Anketa yra anoniminė. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik mokslo tikslams.  Labai dėkoju už jūsų atsakymus.

Suma išleista paskutiniam automobiliui įsigyti

Results66
Gerbiamas respondente, Vilniaus Universiteto Kauno humanitarinio fakulteto III kurso  studentas kviečia Jus dalyvauti apklausoje. Apklausa skirta visiems studentams, kurie yra pirkę automobilį. Apklausos uždavinys – nustatyti kokią sumą studentai skiria automobilio įsigijimui. Gauti duomenys bus panaudoti statistiniam tyrimui. Anketa yra anoniminė. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik mokslo tikslams. Atkreipkite dėmesį, kad kai kuriuose klausimuose yra galimi keli atsakymo variantai. Labai dėkoju už jūsų atsakymus.

Internetinės reklamos įtaka vartotojų elgsenai

Results80
    Gerbiamas respondente, Vilniaus Universiteto Kauno humanitarinio fakulteto II kurso  studentai kviečia Jus dalyvauti apklausoje. Apklausos uždavinys – suprasti visuomenės požiūrį į internetinę reklamą ir tokios reklamos poveikį vartotojų elgsenai. Gauti duomenys bus panaudoti sociologiniam tyrimui. Anketa yra anoniminė. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik mokslo tikslams. Atkreipkite dėmesį, kad kai kuriuose klausimuose yra galimi keli atsakymo variantai. Mums labai svarbi kiekvieno Jūsų nuomonė! Labai dėkojame už jūsų atsakymus.