Internetinės reklamos įtaka vartotojų elgsenai

 

 

Gerbiamas respondente,

Vilniaus Universiteto Kauno humanitarinio fakulteto II kurso  studentai kviečia Jus dalyvauti apklausoje.

Apklausos uždavinys – suprasti visuomenės požiūrį į internetinę reklamą ir tokios reklamos poveikį vartotojų elgsenai. Gauti duomenys bus panaudoti sociologiniam tyrimui. Anketa yra anoniminė. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik mokslo tikslams. Atkreipkite dėmesį, kad kai kuriuose klausimuose yra galimi keli atsakymo variantai. Mums labai svarbi kiekvieno Jūsų nuomonė!

Labai dėkojame už jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius: ✪

(įrašykite)

3. Jūsų mėnesinės pajamos: ✪

4. Kaip dažnai naudojatės internetu? ✪

5. Kokio tipo tinklalapiuose dažniausiai lankotės? ✪

(galite rinktis 1-2 atsakymo variantus)

6. Ar peržiūrite internetines reklamas? ✪

7. Kokio pobūdžio internetinės reklamos Jus dažniausiai sudomina? ✪

(galite rinktis 1-2 atsakymo variantus)

8. Ar yra tekę pasinaudoti reklamų pasiūlymais? ✪

(jei pasirinkote ne, pereikite prie 10 klausimo)

9. Kokio pobūdžio internetinių reklamų pasiūlymais Jums dažniausiai tenka pasinaudoti?

(galite rinktis 1-2 atsakymo variantus)

10. Ar reklamos internete Jus erzina? ✪

11. Įvertinkite internetinės reklamos įkyrumą atsižvelgiant į nurodytą tipą (1 - neįkyrios, 5 - labai įkyrios). ✪

12345
Elektroninio pašto reklamos
Iššokančio lango ("Pop up")
Reklamos socialiniuose tinklalapiuose
Reklamos paieškos sistemose
Video reklamos

12. Kuris iš 11 klausime nurodytų tipų Jums atrodo reikšmingiausias? ✪

13. Ar reklama internete padeda apsispręsti dėl paslaugos ar prekės įsigijimo? ✪

14. Kokiuose internetiniuose puslapiuose talpinama reklama lengviausiai pasiekia vartotoją?

15. Įvardinkite Jums įsimintiniausią internetinę reklamą:

(galite įrašyti daugiau nei vieną)

16. Ar talpintumėte reklamą savo internetiniame puslapyje? ✪

17. Ar reklama internete reikalinga? ✪

18. Ar reklamuojate (reklamavote) ką nors internete? ✪

19. Ar gaunate (kažkada gavote) reklamas į savo elektroninį paštą? ✪

(jei pasirinkote ne, pereikite prie 22 klausimo)

20. Ar yra tekę pasinaudoti tokių reklamų pasiūlymais?

21. Ar informuojate draugus apie elektroniniu paštu gautas reklamas, kurios juos galėtų sudominti?

22. Jūsų manymu, kokioms amžiaus grupėms internetinė reklama daro didžiausia įtaką? ✪

(galite rinktis 1-2 atsakymo variantus)