Autorius: Inganaslenaite

Lietuvos sveikatingumo ir sporto klubų teikiamų paslaugų kokybės įtaka vartotojų lojalumui bei kokybės gerinimo galimybes
45
Gerb. respondente, Lietuvos sporto universitete yra atliekamas mokslinis tyrimas, kurio tikslas – įvertinti suvoktos Lietuvos sveikatingumo ir sporto klubų teikiamų paslaugų kokybės įtaką vartotojų lojalumui bei nustatyti kokybės gerinimo galimybes. Jūsų dalyvavimas tyrime yra labai svarbus esamos situacijos analizei bei identifikuojant sveikatingumo ir sporto klubų teikiamų paslaugų kokybės spragas. Sveikatingumo ir sporto klubų teikiamų paslaugų kokybė matuojama pagal suvoktos paslaugų kokybės vertinimo modelį, kuris grindžiamas skirtumu tarp patirtos ir laukiamos paslaugos kokybės. Todėl klausimynas padalintas į dvi dalis: pirmoje prašome atsakyti (pažymint) į pateiktus klausimus apie sveikatingumo ir sporto klubų, kurio paslaugomis naudojotės, o antroje – laukiamą paslaugų kokybės lygį (kurio tikėjotės prieš gaudami paslaugą) ir patirtą paslaugų kokybės lygį, vertinant juos skalėje nuo 1 iki 7 (apibraukiant). Anonimiškumas ir konfidencialumas garantuojamas – bus skelbiami tik apibendrinti tyrimo rezultatai.