Žiniasklaida ir pramogų verslas

Ši anketa skirta kursiniam darbui tema „Pramogų verslo atstovo gyvenimo būdo aspektai žiniasklaidoje“. Anketos tikslas – nustatyti žiniasklaidoje pristatomų įvaizdžių poveikį vartotojui, bei bendrą vartotojo ir žiniasklaidos sąveiką.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kokia žiniasklaidos priemone naudojatės dažniausiai?

Kaip dažnai naudojate šią žiniasklaidos priemonę?

Nurodykite, kuris iš teiginių jums labiau priimtinas?

Kuri žiniasklaidos priemonė, jūsų nuomone, yra patikimiausia?

Kuria sritimi domitės labiausiai? (Galima pažymėti du variantus)

Kas, jūsų nuomone, yra svarbu, kad muzikantą/atlikėją būtų galima vadinti populiariu?

Kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti žmogus, kad taptų žvaigžde Lietuvoje

Ar jūsų nuomone, žiniasklaida daro įtaką populiarumui?

Ar, jūsų manymu, informacijos žiniasklaidoje apie pramogų verslo atstovus ir jų veiklą užtenka?

Ar, jūsų manymu, informacija, kurią pramogų verslo atstovai pateikia apie save yra tikra ar dirbt

Ar sutinkate su teiginiu: Man nepatinka, kai apie mano asmeninį gyvenima šneka nepažįstami žmonės

Ar sutinkate su teiginiu: Valdžios pareigūnai ir jų veiksmai turi būti prieinami visuomenei, vieši

Ar sutinkate su teiginiu: Pramogų verslo atstovo veiksmai turi būti prieinami visuomenei, vieši

Ar sutinkate su teiginiu: Politikoje žiniasklaida pati atranda skandalus

Ar sutinkate su teiginiu: Pramogų versle, jo atstovai patys siūlo žiniasklaidai skandalus

Ar nuomonė apie mėgstamą atlikėją pasikeistų po blogos žinutės (pvz.: narkotikų skandalo)

Ar nuomonė apie nemėgstamą atlikėją pasikeistų po geros žinutės (paaukojo labdarai 10 000LT)

Koks jūsų amžius?

Ar jūs turite muzikinį išsilavinimą?

Ar jūs šiuo metu dirbate?