Žiniasklaida ir pramogų verslas
Ši anketa skirta kursiniam
darbui tema „Pramogų verslo
atstovo gyvenimo būdo
aspektai žiniasklaidoje“.
Anketos tikslas – nustatyti
žiniasklaidoje pristatomų
įvaizdžių poveikį vartotojui,
bei bendrą vartotojo ir
žiniasklaidos sąveiką.
Kokia žiniasklaidos priemone naudojatės dažniausiai?
Kaip dažnai naudojate šią žiniasklaidos priemonę?
Nurodykite, kuris iš teiginių jums labiau priimtinas?
Kuri žiniasklaidos priemonė, jūsų nuomone, yra patikimiausia?
Kuria sritimi domitės labiausiai? (Galima pažymėti du variantus)
Kas, jūsų nuomone, yra svarbu, kad muzikantą/atlikėją būtų galima vadinti populiariu?
Kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti žmogus, kad taptų žvaigžde Lietuvoje
- turi tureti gerus prodiuserius
- Lietuvoje uztenka keliu dainu su nekokiais zodziais ir DAUG DAUG skandalu :)
- skandalais
- tureti daug pinigu ir gera isvaizda
- Išvaizda
- Šokiruojantis
- Izulumu, atkaklumu, lipimu kitiems per galvas. kitaip nieko nepasieksi.
- Lietuvoje užtenka būti skandalistu
- aktyvus, savitas, patrauklus
- atkaklus, geros isvaizdos