Userxpaulexx1
Vieša
Pranešti

Vyrų auditorijos pritraukimas į renginį „Kino pavasaris“ pasitelkiant įvairias komunikacijos priemones

Gerbiamas respondente, 

Esu trečio kurso reklamos vadybos studentė, šiuo metu rašau baigiamajį darbą, todėl prašau skirti kelias minutes ir atsakyti šią apklausą. Šio tyrimo tikslas išsiaiškinti kokiomis komunikacijos priemonėmis būtų galima pritraukti vyrų auditoriją į renginį „Kino pavasaris“.  Apklausos rezultatais bus remiamasi rašant baigiamajį darbą. 

Ši anketa yra anoniminė. 

Dėkoju už atsakymus!

 

Ar esate girdėję apie renginį „Kino pavasaris“?Privalomas
Jei taip, iš kur sužinojote apie šį renginį?Privalomas
Kaip manote kokiais būdais galima pritraukti vyrų auditoriją į šį renginį?Privalomas
Galite pažsirinkti kelis atsakymų variantus
Reklamos priemonės kurios labiausiai atkreipia vyrų dėmesįPrivalomas
Neatkreipia dėmesioNedaro jokios įtakosAtkreipia dėmesį
Reklama socialiniuose tinkluose
Reklama internete
Reklama spaudoje
Lauko reklama
Radijo reklama
Reklama televizijoje
Įvertinkite kiek dėmesio vyrai atkreipia į šiuos reklamos aspektus?Privalomas
MažiausiaiDaugiausiai
Reklamojje esantis asmuo (aktorius, influenceris, specialistas)
Spalvos
Garso takelis
Vaizdinė medžiaga
Perteikiama emocija
Informacijos kiekis
Ar eidami į renginius pasitikite nuomonės formuotojų rekomendacijomis?
Kaip manote kuris nuomonės lyderis daro didžiausią įtaką vyrų auditorijai?Privalomas
Įvertinkite teiginius. Kokią įtaką vyrų apsisprendimui dalyvauti renginyje turi :Privalomas
MažąNeturi jokios įtakosDidelę
Žinomų žmonių rekomendacijos apie renginį
Galimybė renginio metu laimėti prizų
Galimybė gauti didesnį bilietų skaičių už mažesnę kainą
Nuolaidų kuponai renginiui
Konkursai su galimybe laimėti nemokamą bilietą į renginį
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų išsilavinimas:
Jūsų socialinis statusas: