Vyrų auditorijos pritraukimas į renginį „Kino pavasaris“ pasitelkiant įvairias komunikacijos priemones

Gerbiamas respondente, 

Esu trečio kurso reklamos vadybos studentė, šiuo metu rašau baigiamajį darbą, todėl prašau skirti kelias minutes ir atsakyti šią apklausą. Šio tyrimo tikslas išsiaiškinti kokiomis komunikacijos priemonėmis būtų galima pritraukti vyrų auditoriją į renginį „Kino pavasaris“.  Apklausos rezultatais bus remiamasi rašant baigiamajį darbą. 

Ši anketa yra anoniminė. 

Dėkoju už atsakymus!

 

Ar esate girdėję apie renginį „Kino pavasaris“?

Jei taip, iš kur sužinojote apie šį renginį?

Kaip manote kokiais būdais galima pritraukti vyrų auditoriją į šį renginį?

Reklamos priemonės kurios labiausiai atkreipia vyrų dėmesį

Įvertinkite kiek dėmesio vyrai atkreipia į šiuos reklamos aspektus?

Ar eidami į renginius pasitikite nuomonės formuotojų rekomendacijomis?

Kaip manote kuris nuomonės lyderis daro didžiausią įtaką vyrų auditorijai?

Įvertinkite teiginius. Kokią įtaką vyrų apsisprendimui dalyvauti renginyje turi :

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų socialinis statusas:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą