Vyrų auditorijos pritraukimas į renginį „Kino pavasaris“ pasitelkiant įvairias komunikacijos priemones
Gerbiamas respondente,
Esu trečio kurso reklamos vadybos studentė, šiuo metu rašau baigiamajį darbą, todėl prašau skirti kelias minutes ir atsakyti šią apklausą. Šio tyrimo tikslas išsiaiškinti kokiomis komunikacijos priemonėmis būtų galima pritraukti vyrų auditoriją į renginį „Kino pavasaris“. Apklausos rezultatais bus remiamasi rašant baigiamajį darbą.
Ši anketa yra anoniminė.
Dėkoju už atsakymus!
Ar esate girdėję apie renginį „Kino pavasaris“?
Grafikas
Lentelė
Jei taip, iš kur sužinojote apie šį renginį?
Grafikas
Lentelė
Kaip manote kokiais būdais galima pritraukti vyrų auditoriją į šį renginį?
Grafikas
Lentelė
Reklamos priemonės kurios labiausiai atkreipia vyrų dėmesį
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite kiek dėmesio vyrai atkreipia į šiuos reklamos aspektus?
Grafikas
Lentelė
Ar eidami į renginius pasitikite nuomonės formuotojų rekomendacijomis?
Grafikas
Lentelė
Kaip manote kuris nuomonės lyderis daro didžiausią įtaką vyrų auditorijai?
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite teiginius. Kokią įtaką vyrų apsisprendimui dalyvauti renginyje turi :
Grafikas
Lentelė
Jūsų lytis:
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius:
Grafikas
Lentelė
Jūsų išsilavinimas:
Grafikas
Lentelė
Jūsų socialinis statusas:
Grafikas
Lentelė