Vyrų auditorijos pritraukimas į renginį „Kino pavasaris“ pasitelkiant įvairias komunikacijos priemones

Gerbiamas respondente, 

Esu trečio kurso reklamos vadybos studentė, šiuo metu rašau baigiamajį darbą, todėl prašau skirti kelias minutes ir atsakyti šią apklausą. Šio tyrimo tikslas išsiaiškinti kokiomis komunikacijos priemonėmis būtų galima pritraukti vyrų auditoriją į renginį „Kino pavasaris“.  Apklausos rezultatais bus remiamasi rašant baigiamajį darbą. 

Ši anketa yra anoniminė. 

Dėkoju už atsakymus!

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar esate girdėję apie renginį „Kino pavasaris“? ✪

Jei taip, iš kur sužinojote apie šį renginį? ✪

Kaip manote kokiais būdais galima pritraukti vyrų auditoriją į šį renginį? ✪

Galite pažsirinkti kelis atsakymų variantus

Reklamos priemonės kurios labiausiai atkreipia vyrų dėmesį ✪

Neatkreipia dėmesioNedaro jokios įtakosAtkreipia dėmesį
Reklama socialiniuose tinkluose
Reklama internete
Reklama spaudoje
Lauko reklama
Radijo reklama
Reklama televizijoje

Įvertinkite kiek dėmesio vyrai atkreipia į šiuos reklamos aspektus? ✪

Mažiausiai
Daugiausiai

Ar eidami į renginius pasitikite nuomonės formuotojų rekomendacijomis?

Kaip manote kuris nuomonės lyderis daro didžiausią įtaką vyrų auditorijai? ✪

Įvertinkite teiginius. Kokią įtaką vyrų apsisprendimui dalyvauti renginyje turi : ✪

MažąNeturi jokios įtakosDidelę
Žinomų žmonių rekomendacijos apie renginį
Galimybė renginio metu laimėti prizų
Galimybė gauti didesnį bilietų skaičių už mažesnę kainą
Nuolaidų kuponai renginiui
Konkursai su galimybe laimėti nemokamą bilietą į renginį

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų socialinis statusas: