UserAidaK929
Vieša
Pranešti

Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos įgūdžių ir mokymosi poreikių sąsajos

Gerb. Respondente, 

Esu Aida Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto Edukologijos doktorantūros 2 kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiama ištirti vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos įgūdžių ir mokymosi poreikių sąsajas. Šis tyrimas padės geriau suprasti anglų kalbos mokymosi svarbą, o tyrimo rezultatai bus publikuoti pedagoginėje spaudoje. Šiame klausimyne nėra klaidingų ar teisingų atsakymų, todėl labai prašau išreikšti savo nuomonę ir atsakinėti sąžiningai. Baigę pildyti klausimyną, dar kartą peržvelkite, ar nepraleidote nei vieno teiginio. Užtikrinu Jūsų atsakymų konfidencialumą, kadangi jie bus naudojami  tik darbui ir straipsniams. Mokyklos pavadinimo pildymas neprivalomas, ji nebus skelbiama. Taip pat ir duomenys bus skelbiami tik apibendrinto pobūdžio.  Ši anketa yra skirta 12-os klasės mokiniams (pilnamečiams). Dėl galimų klausimų galite kreiptis el. paštu aida929@gmail.com

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Mokyklos pavadinimas (jei galite įrašykite)
Mokyklos tipasPrivalomas
Jūsų lytisPrivalomas
Jūsų anglų kalbos grupė
Kiek laiko mokotės anglų kalbos (metais)?(įrašykite)
Jūsų anglų kalbos vidurkis (įrašykite)
Ar mokėtės anglų kalbos pradinėse klasėse?
Ar lankėtės angliakalbėje (Anglija, Škotija, JAV, Kanada, Australija ar kt.) šalyje?
Ar namuose vartojate anglų kalbą?
Ar mokotės anglų kalbos papildomai nei pamokose?
Jei taip, kiek skiriate tam laiko valandomis per savaitę (įrašykite)
bei kur mokotės papildomai (įrašykite)
Kokia tema patinka mokytis anglų kalbos: sporto, laisvalaikio ar kita (įrašykite)
Koks mokymosi tipas yra Jums priimtiniausias?
A - Anglų kalbos kalbėjimo įgūdžiai
Visiškai nesutinkuNesutinkuLabiau nesutinku nei sutinkuLabiau sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1.Kai gaunu dialogo užduotį, būsimą situaciją repetuoju mintyse, kad įsitikinčiau ar galiu tai padaryti.
2.Kai gaunu dialogo užduotį, būsimą situaciją repetuoju su savo klasės draugu(-e), kad įsitikinčiau ar galiu tai padaryti.
3.Kai būnu savo šalies parduotuvėje ar kavinėje, bandau įsivaizduoti ką galėčiau pasakyti anglų kalba šioje aplinkoje.
4.Kai nežinau kaip pasakyti anglų kalba, bandau pasakyti kitais būdais.
5.Kai nežinau kaip pasakyti anglų kalba, prašau pašnekovo padėti man tai padaryti.
A - Anglų kalbos rašymo įgūdžiai
Visiškai nesutinkuNesutinkuLabiau nesutinku nei sutinkuLabiau sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
6.Rašydamas (-a) bandau pasirinkti temą, kuri leistų panaudoti tai ką žinau, o ne priverstų naudoti tai ko nežinau.
7.Prieš pradėdamas(-a) rašyti rašinį, susidarau planą apie ką rašysiu.
8.Pirma viską rašau į juodraštį, po to ištaisau klaidas ir pateikiu galutinę teksto versiją.
9.Rašydamas(-a) labiau naudojuosi žinomais žodžiais ir gramatikos taisyklėmis, nei ieškau daugumą žodžių žodynuose.
10.Galiu pasirinkti tinkamą rašomo teksto modelį priklausomai nuo jo paskirties, pvz., parašyti kvietimą, taisyklingai užrašyti adresą.
A - Anglų kalbos klausymo įgūdžiai
Visiškai nesutinkuNesutinkuLabiau nesutinku nei sutinkuLabiau sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
11.Bandau atspėti, jei ne viską suprantu,kas buvo pasakyta anglų kalba.
12.Kai klausydamasis (-ama) pokalbio metu nesuprantu kas buvo pasakyta, pašnekovui paaiškinu ko tiksliai nesupratau.
13.Bandau panaudoti pasaulio pažinimo žinias pokalbiams, TV ar radijo laidoms ar filmams anglų kalba suprasti.
14.Jei ne viską suprantu, kas pasakyta, paaiškinu pašnekovui ką supratau ir prašau, kad jis patvirtintų ar teisingai.
15.Jei nesuprantu, apie ką kalbama, bandau klausytis toliau, kad išgirsčiau užuominą, kuri padėtų suprasti kas turima omenyje.
A - Anglų kalbos skaitymo įgūdžiai
Visiškai nesutinkuNesutinkuLabiau nesutinku nei sutinkuLabiau sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
16.Naudoju savo žinias apie įvykių eiliškumą, kad suprasčiau skaitomo teksto ištrauką.
17.Naudoju savo anglų kalbos žinias, kad suprasčiau neaiškias skaitomo teksto dalis.
18. Tekste ieškau panašių žodžių į mano gimtąją ar kitą kalbą, kurią žinau, kad suprasčiau nežinomų žodžių reikšmę.
19.Sau užduodu klausimus, kad patikrinčiau ar supratau skaitomą tekstą.
20.Kai skaitau nežinomus žodžius žodyne apgalvoju jų naudojimo kontekstą .
B. Anglų kalbos mokymosi poreikiai – motyvacija
Visiškai nesutinkuNesutinkuLabiau nesutinku nei sutinkuLabiau sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Anglų kalbos mokėjimas padeda susirasti geresnį darbą.
2. Anglų kalbos mokėjimas gali duoti finansinės naudos.
3. Anglų kalbos mokymasis yra ruošimasis būsimai mano profesijai.
4. Anglų kalbos mokėjimas suteikia daugiau galimybių baigus mokyklą.
5. Anglų kalbos mokėjimas pagerina mano karjeros galimybes.
6. Anglų kalbos mokėjimas man padeda geriau suprasti kitas kultūras.
7. Galiu suprasti daugiau užsieniečių, jei moku jų kalbą.
8. Anglų kalbos mokėjimas man suteikia pasitikėjimo kitų kultūrų supratime.
9. Anglų kalba man yra svarbi suprantant kitas kultūras.
10. Anglų kalbos mokėjimas išplečia mano akiratį apie kitas kultūras.
11. Užsienio kalbos mokėjimas padeda bendrauti su užsieniečiais jų gimtąja kalba.
12. Mokėdamas(-ama) užsienio kalbą galiu kalbėti su užsieniečiais jų gimtąja kalba.
13. Mokant užsienio kalbą lengviau užmegzti ryšius su užsieniečiais.
14. Aš esu sužavėtas(-a), kai išgirstu anglų kalbą.
15. Anglų kalbos mokėjimas yra svarbus keliaujant į kitas šalis.
16. Man patinka mokytis anglų kalbos, kai mano draugas(-ė) atneša man knygų anglų kalba.
17. Mėgstu lankytis interneto svetainėse anglų kalba.
18. Man patinka mokytis anglų kalbos, nes mano draugams(-ėms) patinka jos mokytis.
19. Man patinka žiūrėti filmus ypač, jei jie yra anglų kalba.
20. Man patinka mokytis anglų kalbos, kad galėčiau įstoti į aukštąją mokyklą.
21. Galiu laisvai bendrauti anglų kalba savo klasėje.
22. Man patinka bendrauti anglų kalba, nes aš ją gerai moku.
23. Jaukiai jaučiuosi bendraudamas anglų kalba klasėje.
24. Man patinka mokytis anglų kalbos, nors tai ir yra sunku.
25. Džiaugiuosi, kai mokytojas pastebi mano anglų kalbos pažangą klasėje.
26. Mokausi anglų kalbos, kad galėčiau gyventi užsienio šalyje.
27. Mokausi anglų kalbos, kad galėčiau gerai bendrauti su užsieniečiais.
28. Mokausi anglų kalbos, nes domiuosi kitų šalių kultūromis.
29. Anglų kalbos mokymasis man padeda pasiruošti gyvenimui kitoje šalyje.
30. Mokausi anglų kalbos, kad galėčiau gyventi kitoje kultūroje.
Nuoširdžiai dėkoju už atsakymus! Kokybiškiausiai užpildytos anketos dalyvauja loterijoje smulkiems prizams. Apie tai bus informuota el. paštu. Parašykite savo el. paštą.