UserAidaK929
Vieša
Pranešti

Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos įgūdžių ir mokymosi poreikių sąsajos

Gerb. Respondente, 

Esu Aida Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto Edukologijos doktorantūros 2 kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiama ištirti vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos įgūdžių ir mokymosi poreikių sąsajas. Šis tyrimas padės geriau suprasti anglų kalbos mokymosi svarbą, o tyrimo rezultatai bus publikuoti pedagoginėje spaudoje. Šiame klausimyne nėra klaidingų ar teisingų atsakymų, todėl labai prašau išreikšti savo nuomonę ir atsakinėti sąžiningai. Baigę pildyti klausimyną, dar kartą peržvelkite, ar nepraleidote nei vieno teiginio. Užtikrinu Jūsų atsakymų konfidencialumą, kadangi jie bus naudojami  tik darbui ir straipsniams. Mokyklos pavadinimo pildymas neprivalomas, ji nebus skelbiama. Taip pat ir duomenys bus skelbiami tik apibendrinto pobūdžio.  Ši anketa yra skirta 12-os klasės mokiniams (pilnamečiams). Dėl galimų klausimų galite kreiptis el. paštu aida929@gmail.com

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Jūsų lytis
Jūsų anglų kalbos grupė
Ar mokėtės anglų kalbos pradinėse klasėse?
Ar lankėtės angliakalbėje (Anglija, Škotija, JAV, Kanada, Australija ar kt.) šalyje?
Ar namuose vartojate anglų kalbą?
Ar mokotės anglų kalbos papildomai nei pamokose?
Koks mokymosi tipas yra Jums priimtiniausias?
A - Anglų kalbos kalbėjimo įgūdžiai
A - Anglų kalbos rašymo įgūdžiai
A - Anglų kalbos klausymo įgūdžiai
A - Anglų kalbos skaitymo įgūdžiai
B. Anglų kalbos mokymosi poreikiai – motyvacija

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų13954
Atsakymų060

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »