VšĮ "Žaliasis taškas" reklamos kampanijos "Kodėl būtina tinkamai rūšiuoti atliekas" efektyvumo tyrimas, 18-24 tikslinė grupė.

Sveiki, 

esame SMK kolegijos, marketingo ir reklamos kūrimo programos pirmo kurso studentai. Atliekame socialinės reklamos "Kaip taisyklingai rūšiuoti atliekas" efektyvumo tyrimą, kuriuo siekiame išsiaiškinti , kokiais socialiniais tinklais dažniausiai naudojasi ir kur reklama labiausiai pasiekiama ir efektyviausia 18-24 metų žmonėms. 
Anketa yra anoniminė. 
Jūsų nuomonė mums labai svarbi.

Ar esate matėte šią reklamą anksčiau?

Jei matėte šia reklamą tai kur?

Ar supratote šios reklamos idėją?

Ar Jums patiko reklamos mintis?

Kaip manote ar ši reklamos forma yra efektyvi?

Ar peržiūrėję šia reklamą Jūs susimąstėte apie rūšiavimo ypatumus?

Jūsų nuomone, ar tokia socialinė reklama yra naudinga visuomenei?

Jūsų nuomone, didžiausia įtaka Jums daro:

Jūsų nuomone, ar reikalingos tokio pobūdžio socialinės reklamos?

Kokia reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį?

Ar žinote kokios įmonės ši reklama?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą