VšĮ Marijampolės PSPC anketa

21. Kas, Jūsų nuomone, pagerintų mūsų gydymo įstaigoje teikiamų paslaugų kokybę? (įrašykite)

  1. yra viskas gerai ir nieko daugiau nereikia
  2. Paslaugų kokybe esu patenkinta, kaina skiepų, tyrimų taip pat tenkina. Puiki šeimos gydytoja Inga Čekaitienė, slaugytoja Irma Kralikienė.
  3. Neįmanoma prisiskambinti. Registatorės nuolat nepatenkintos, ir taip prastai besijaučiantį pacientą ,,užverčia" neigiamom emocijom. Gydytoju kabinetų numeriai panaikinti. Kartais reikia tik pasitikslinti vaistų davimo kiekius, ar tarkim vaistinėje neturint pasiūlyto vaisto pasikonsultuoti į ką galima keisti ir reikia registruotis nuotolinei konsultacijai,kuri dar po kelių dienų.
  4. Kvieskite dirbti jaunus, malonius gydytojus, o tokiems kur be lauktuvių neįmanoma ateiti meskit lauk, nes jie savo elgesiu tiesiog verčia atnešti kavos ar kažko kito, kitaip kultūringo elgesio nesulauksi. Gyd. Burjanienė išviso peržengus ribas, kažkas atneša krūvą medicininių knygelių, o ji jas per 10 min sutvarko už pinigus, tik kabinete tegul tyliau kalba, nes laukiantys už durų viską girdi, kaip vyksta sandoriai šimtais eurų, o ant mūsų eilinių pacientų vidokiais epitetais kalba, bjauri daktarė, laikas su tokia atsisveikinti .
  5. Negaliu susisiekti su gydytoja. Registratūroje užimta arba niekas nekelia ragelio. Gydytojų telefonai atjungti. Vaistai neišrašyti. Sutvarkykite šią problemą. Į procedūrinį su ratukais sunku įvažiuoti yra slenkstis nors ir neaukštas bet blogai. Pažymėkite aikštelėje su vežimėliais nusileidimo zoną nes užstato a utomobilius.
  6. EILIŲ VALDYMO SISTEMA
  7. Interneto svetainėje nepavyko rasti mokamų paslaugų kainoraščio (pvz. odontologijos skyriuje teikiamų paslaugų), kokiu būdu galima atsiskaityti už paslsugas (mokėjimo kortele, ar grynaisiais) ir kt.
  8. Neįmanoma kito žmogaus registracija internetu,jei jis neturi e-bankininkystės,m-parašo
  9. NULINĖ.
  10. Aiški informacija jūsų informacinėje svetainėje, koks gydytojas pavaduoja tą gydytoją, kuris atostogauja ar serga.