VšĮ Marijampolės PSPC anketa

Gerb. Paciente (Paciento atstove),

Dėkojame, kad pasirinkote VšĮ Marijampolės pirminės sveikatos priežiūros centrą. Mes nuolat siekiame gerinti teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę bei teikti pacientų lūkesčius atitinkančias asmens sveikatos priežiūros paslaugas, todėl Jūsų nuomonė mums labai svarbi. Maloniai prašome užpildyti šią anketą.

Anketa anoniminė, Jūsų atsakymai bus renkami, analizuojami ir vertinami tik apibendrintos statistikos tikslu, todėl neturės jokios įtakos Jūsų (Jūsų atstovaujamo paciento) tolesniems santykiams su mūsų gydymo įstaigos personalu.

21. Kas, Jūsų nuomone, pagerintų mūsų gydymo įstaigoje teikiamų paslaugų kokybę? (įrašykite)
Negaliu susisiekti su gydytoja. Registratūroje užimta arba niekas nekelia ragelio. Gydytojų telefonai atjungti. Vaistai neišrašyti. Sutvarkykite šią problemą. Į procedūrinį su ratukais sunku įvažiuoti yra slenkstis nors ir neaukštas bet blogai. Pažymėkite aikštelėje su vežimėliais nusileidimo zoną nes užstato a utomobilius.
EILIŲ VALDYMO SISTEMA
Interneto svetainėje nepavyko rasti mokamų paslaugų kainoraščio (pvz. odontologijos skyriuje teikiamų paslaugų), kokiu būdu galima atsiskaityti už paslsugas (mokėjimo kortele, ar grynaisiais) ir kt.
Neįmanoma kito žmogaus registracija internetu,jei jis neturi e-bankininkystės,m-parašo
NULINĖ.
Aiški informacija jūsų informacinėje svetainėje, koks gydytojas pavaduoja tą gydytoją, kuris atostogauja ar serga.
Gydytojo bendravimas, išsamus paaiškinimas diagnozės, tikslingas vaistų išrašymas
Registratūros (tel.) darbuotojų pakankamas skaičius ir jų kompetencija.
klp
1. Pas šeimos gydytoją jau apie pusę metų neįmanoma užsiregistruoti internetu (galima užsiregistruoti tik maždaug pas kas antrą gydytoją). Tas man labai pagelbėtų. 2. Pas šeimos gydytoją ir pas kitą specialistą, kur lankausi, eilės jau ilgą laiką nuo 2 savaičių iki mėnesio. Kartais ligai paūmėjus tiek laukti neįmanoma ir reikia kreiptis į kitas įstaigas, kur paslaugos mokamos ir tokių eilių nėra.
Susirgus,prisiskambint į registratūrą ir užsiregistruoti pas gyd.,didžiausias iššūkis.
Jūsų įstaigoje labai reikėtų patalpos, kurioje motina galėtų pasimaitinti kūdikį.
Nežinau
Kraujo kabinete sunku įvažiuoti su neįgaliojo vežimėliu yra slenkstukas. Aikštelėje prieš pagrindinį įėjimą nuvažiuojant su vežimėliu būna užstatytas mašinomis nuvažiavimas turėtų būti geltonas žymėjimas.
Nepatinka paskutiniu metu registravimo. Sistema nes kiek skambinu tai dar talonų nėra kito mėnesio tai neveikė sistema jei skambinu vadinasi man reike pas gydytoją o užsiregistruoti neimanoma
Atsiliepiančių telelefonu, aptarnavimas, ir jų mandagumas. Nes atrodo, kad visada kaip paskambini( skambinu kas menesi, vaistu nuo astmos) , jautiesi, kad visada trukdai. Mandagumo nerasta
Jaunesni gydytojai
Gydytoju ir slaugytoju aukstesne kompetencija, paslaugumas, geranoriskumas. Savo pareigu atlikimas, normalus konsultavimas, o ne atsakymas vaziuokit kur norit darykit ka norit, jusu problema, kad susirgot. Taigi liudna, kad gydytojai, kurie yra islaikomi mokesciu moketoju pinigais vis dar nesupranta, kad pacientas yra asmuo islaikantis medicinos specialistus. Ir i pacienta ziuri ne kaip klienta, o kaip trukdanti asmeni.
Esu patenkinta savo gydytojos ir slaugytojos darbu. Registraturos darbuotojai vis dar nepagarbiai elgiasi su pacientais- amzinai tarpusavyje aiskinasi kazkokius reikalus, galbut ir darbinius, bet jei jau as aptarnauju viena klienta, tai iki galo. Tiesiog nepagarba nei sau, nei kitam. Del registracijos internetu, kai gydytojas atostogauja. Kodel neįmanoma uzsiregistruoti. Negi sunku patobulinti? Kitas klausimas- pastoviai naudoju vaistus. Jei mano gydytoja atostogauja, kitas gydytojas nenori israsyti ilgesniam laikotarpiui. Aš dirbu komandiruotese uzsienyje. Tai buvo mazdaug pries metus , tuomet lankiausi pas gydytoja Greiciu, pasiule nusipirkti Vokietijoje, bet israse. Jei tai jumoras, tai prastas. Poliklinikos vadovas privalo atsizvelgti i skundus ir daryti pokyciu. Kolkas jokiu pastangu.
Įvairesni atliekami tyrimai, specialistų konsultacijos.
Nezinau
mazesnes eiles pas seimos gydytojus
Gydytojų kompetencija ir tobulinimasis, mažesnis pacientų skaičius, daugiau laiko vienam pacientui skyrimas. Labai blogai, kad darant uždarą erdvę psichinės sveikatos kabinetams, labai susiaurėjo praėjimas į ir taip kampe esančius kabinetus, Prie gyd. Greičiaus ir Trumpaitienės. Ten baisu ilgiau ir būti dėl užsikrėtimo, dėl oro trūkumo.
-
Dazniausiai registruojuosi per www.sergu.lt Taciau dažnai extra atveju (pvz. susirgus ar ivykus kitiems nenumatytiems sveikatos atvejams) tenka vykti neprisiregistravus ir laukti bei maldauti ar gydytojas priims, nes vietu pas gydytoja tiesiog nera artimiausias 2-3 savaites. Butu saunu, jei atsirastu kazkokia galimybe uzsiregistruoti tarkim "paskutine minute". Turiu omenyje - pvz. tik visai vakare sergu.lt sistemoje "ikrenta" tarkim 5 laisvi extra laikai rytojui pas seimos gydytoja. Kam reikia - rezervuojiesi. Ar kazkokia panasi sistema. Aciu, jei atkreipsite i tai demesi.
Mandagumo ir Klientų aptarnavimo standarto mokymai administracijai.
Jei gydytojai ir slaugytojos būtų mandagus, atidūs, paslaugus, vizito metu nekalbėtu telefonu su šeimos nariais, draugais ir kitais pacientais. Paskutinio vizito metu gydytojos ir slaugytojos grubumas, nesiskaitymas, tiesiog pribloškė. Pralaukiau valanda ilgiau nei turėčiau, pagal paskirta vizito laiką
Kad registratūros žmonės maloniau bendrautu.. ir kai atvyksti su auksta temperatūra nelieptu registruotis pet interneta ir laukt dvi savaites..
Atsakymo kol kas neturiu.
Galbūt geresnė vadyba (pvz. medicinos diagnostikos ir gydymo centras Vilniuje Grybo g.) , pacientų geranoriškumas.
-