VšĮ Marijampolės PSPC anketa

21. Kas, Jūsų nuomone, pagerintų mūsų gydymo įstaigoje teikiamų paslaugų kokybę? (įrašykite)

  1. yra viskas gerai ir nieko daugiau nereikia
  2. Paslaugų kokybe esu patenkinta, kaina skiepų, tyrimų taip pat tenkina. Puiki šeimos gydytoja Inga Čekaitienė, slaugytoja Irma Kralikienė.
  3. Neįmanoma prisiskambinti. Registatorės nuolat nepatenkintos, ir taip prastai besijaučiantį pacientą ,,užverčia" neigiamom emocijom. Gydytoju kabinetų numeriai panaikinti. Kartais reikia tik pasitikslinti vaistų davimo kiekius, ar tarkim vaistinėje neturint pasiūlyto vaisto pasikonsultuoti į ką galima keisti ir reikia registruotis nuotolinei konsultacijai,kuri dar po kelių dienų.
  4. Kvieskite dirbti jaunus, malonius gydytojus, o tokiems kur be lauktuvių neįmanoma ateiti meskit lauk, nes jie savo elgesiu tiesiog verčia atnešti kavos ar kažko kito, kitaip kultūringo elgesio nesulauksi. Gyd. Burjanienė išviso peržengus ribas, kažkas atneša krūvą medicininių knygelių, o ji jas per 10 min sutvarko už pinigus, tik kabinete tegul tyliau kalba, nes laukiantys už durų viską girdi, kaip vyksta sandoriai šimtais eurų, o ant mūsų eilinių pacientų vidokiais epitetais kalba, bjauri daktarė, laikas su tokia atsisveikinti .
  5. Negaliu susisiekti su gydytoja. Registratūroje užimta arba niekas nekelia ragelio. Gydytojų telefonai atjungti. Vaistai neišrašyti. Sutvarkykite šią problemą. Į procedūrinį su ratukais sunku įvažiuoti yra slenkstis nors ir neaukštas bet blogai. Pažymėkite aikštelėje su vežimėliais nusileidimo zoną nes užstato a utomobilius.
  6. EILIŲ VALDYMO SISTEMA
  7. Interneto svetainėje nepavyko rasti mokamų paslaugų kainoraščio (pvz. odontologijos skyriuje teikiamų paslaugų), kokiu būdu galima atsiskaityti už paslsugas (mokėjimo kortele, ar grynaisiais) ir kt.
  8. Neįmanoma kito žmogaus registracija internetu,jei jis neturi e-bankininkystės,m-parašo
  9. NULINĖ.
  10. Aiški informacija jūsų informacinėje svetainėje, koks gydytojas pavaduoja tą gydytoją, kuris atostogauja ar serga.
  11. Gydytojo bendravimas, išsamus paaiškinimas diagnozės, tikslingas vaistų išrašymas
  12. Registratūros (tel.) darbuotojų pakankamas skaičius ir jų kompetencija.
  13. klp
  14. 1. Pas šeimos gydytoją jau apie pusę metų neįmanoma užsiregistruoti internetu (galima užsiregistruoti tik maždaug pas kas antrą gydytoją). Tas man labai pagelbėtų. 2. Pas šeimos gydytoją ir pas kitą specialistą, kur lankausi, eilės jau ilgą laiką nuo 2 savaičių iki mėnesio. Kartais ligai paūmėjus tiek laukti neįmanoma ir reikia kreiptis į kitas įstaigas, kur paslaugos mokamos ir tokių eilių nėra.
  15. Susirgus,prisiskambint į registratūrą ir užsiregistruoti pas gyd.,didžiausias iššūkis.
  16. Jūsų įstaigoje labai reikėtų patalpos, kurioje motina galėtų pasimaitinti kūdikį.
  17. Nežinau
  18. Kraujo kabinete sunku įvažiuoti su neįgaliojo vežimėliu yra slenkstukas. Aikštelėje prieš pagrindinį įėjimą nuvažiuojant su vežimėliu būna užstatytas mašinomis nuvažiavimas turėtų būti geltonas žymėjimas.
  19. Nepatinka paskutiniu metu registravimo. Sistema nes kiek skambinu tai dar talonų nėra kito mėnesio tai neveikė sistema jei skambinu vadinasi man reike pas gydytoją o užsiregistruoti neimanoma
  20. Atsiliepiančių telelefonu, aptarnavimas, ir jų mandagumas. Nes atrodo, kad visada kaip paskambini( skambinu kas menesi, vaistu nuo astmos) , jautiesi, kad visada trukdai. Mandagumo nerasta
  21. Jaunesni gydytojai
  22. Gydytoju ir slaugytoju aukstesne kompetencija, paslaugumas, geranoriskumas. Savo pareigu atlikimas, normalus konsultavimas, o ne atsakymas vaziuokit kur norit darykit ka norit, jusu problema, kad susirgot. Taigi liudna, kad gydytojai, kurie yra islaikomi mokesciu moketoju pinigais vis dar nesupranta, kad pacientas yra asmuo islaikantis medicinos specialistus. Ir i pacienta ziuri ne kaip klienta, o kaip trukdanti asmeni.
  23. Esu patenkinta savo gydytojos ir slaugytojos darbu. Registraturos darbuotojai vis dar nepagarbiai elgiasi su pacientais- amzinai tarpusavyje aiskinasi kazkokius reikalus, galbut ir darbinius, bet jei jau as aptarnauju viena klienta, tai iki galo. Tiesiog nepagarba nei sau, nei kitam. Del registracijos internetu, kai gydytojas atostogauja. Kodel neįmanoma uzsiregistruoti. Negi sunku patobulinti? Kitas klausimas- pastoviai naudoju vaistus. Jei mano gydytoja atostogauja, kitas gydytojas nenori israsyti ilgesniam laikotarpiui. Aš dirbu komandiruotese uzsienyje. Tai buvo mazdaug pries metus , tuomet lankiausi pas gydytoja Greiciu, pasiule nusipirkti Vokietijoje, bet israse. Jei tai jumoras, tai prastas. Poliklinikos vadovas privalo atsizvelgti i skundus ir daryti pokyciu. Kolkas jokiu pastangu.
  24. Įvairesni atliekami tyrimai, specialistų konsultacijos.
  25. Nezinau
  26. mazesnes eiles pas seimos gydytojus
  27. Gydytojų kompetencija ir tobulinimasis, mažesnis pacientų skaičius, daugiau laiko vienam pacientui skyrimas. Labai blogai, kad darant uždarą erdvę psichinės sveikatos kabinetams, labai susiaurėjo praėjimas į ir taip kampe esančius kabinetus, Prie gyd. Greičiaus ir Trumpaitienės. Ten baisu ilgiau ir būti dėl užsikrėtimo, dėl oro trūkumo.
  28. -
  29. Dazniausiai registruojuosi per www.sergu.lt Taciau dažnai extra atveju (pvz. susirgus ar ivykus kitiems nenumatytiems sveikatos atvejams) tenka vykti neprisiregistravus ir laukti bei maldauti ar gydytojas priims, nes vietu pas gydytoja tiesiog nera artimiausias 2-3 savaites. Butu saunu, jei atsirastu kazkokia galimybe uzsiregistruoti tarkim "paskutine minute". Turiu omenyje - pvz. tik visai vakare sergu.lt sistemoje "ikrenta" tarkim 5 laisvi extra laikai rytojui pas seimos gydytoja. Kam reikia - rezervuojiesi. Ar kazkokia panasi sistema. Aciu, jei atkreipsite i tai demesi.
  30. Mandagumo ir Klientų aptarnavimo standarto mokymai administracijai.
  31. Jei gydytojai ir slaugytojos būtų mandagus, atidūs, paslaugus, vizito metu nekalbėtu telefonu su šeimos nariais, draugais ir kitais pacientais. Paskutinio vizito metu gydytojos ir slaugytojos grubumas, nesiskaitymas, tiesiog pribloškė. Pralaukiau valanda ilgiau nei turėčiau, pagal paskirta vizito laiką
  32. Kad registratūros žmonės maloniau bendrautu.. ir kai atvyksti su auksta temperatūra nelieptu registruotis pet interneta ir laukt dvi savaites..
  33. Atsakymo kol kas neturiu.
  34. Galbūt geresnė vadyba (pvz. medicinos diagnostikos ir gydymo centras Vilniuje Grybo g.) , pacientų geranoriškumas.
  35. -