VšĮ Marijampolės PSPC anketa
Gerb. Paciente (Paciento atstove),
Dėkojame, kad pasirinkote VšĮ Marijampolės pirminės sveikatos priežiūros centrą. Mes nuolat siekiame gerinti teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę bei teikti pacientų lūkesčius atitinkančias asmens sveikatos priežiūros paslaugas, todėl Jūsų nuomonė mums labai svarbi. Maloniai prašome užpildyti šią anketą.
Anketa anoniminė, Jūsų atsakymai bus renkami, analizuojami ir vertinami tik apibendrintos statistikos tikslu, todėl neturės jokios įtakos Jūsų (Jūsų atstovaujamo paciento) tolesniems santykiams su mūsų gydymo įstaigos personalu.
1. Jūsų (Jūsų atstovaujamo paciento) amžius (įrašykite)
- 69
- 50
- 7
- 41
- 89
- 63
- 19
- 24
- 45
- 55
2. Jūsų (Jūsų atstovaujamo paciento) lytis
3. Jūsų (Jūsų atstovaujamo paciento) socialinė padėtis
4. Kokiu būdu Jūs dažniausiai registruojatės?
5. Kiek laiko, nuo užsiregistravimo momento, Jums teko laukti kol patekote pas mūsų gydymo įstaigoje dirbantį gydytoją?
6. Kiek laiko, nuo mūsų gydymo įstaigoje išduoto gydytojo siuntimo, Jums teko laukti kol patekote pas antrinio ir / ar tretinio lygio paslaugas teikiančiose įstaigose dirbantį gydytoją specialistą?
7. Ar Jūs prisirašydamas prie mūsų gydymo įstaigos turėjote teisę pasirinkti sveikatos priežiūros specialistą?
8. Ar gydytojai, Jums teikiantys asmens sveikatos priežiūros paslaugas, elgiasi pagarbiai ir rūpestingai?
9. Ar gydytojai, teikiantys asmens sveikatos priežiūros paslaugas, informuoja Jus apie sveikatos būklę, ligos diagnozę, mūsų gydymo įstaigoje taikomus ar gydytojams žinomus kitus gydymo ar tyrimo būdus?
10. Ar gydytojai, teikiantys asmens sveikatos priežiūros paslaugas, atsako į Jūsų klausimus ir suteikia informaciją, kai Jums jos reikia?
11. Ar gydytojai, išrašydami ir skirdami vaistus, Jus informuoja apie išrašomų vaistų tikslą, svarbą, naudą bei riziką?
12. Ar slaugytojai, Jums teikiantys asmens sveikatos priežiūros paslaugas, elgiasi pagarbiai ir rūpestingai?
13. Ar slaugytojai, teikiantys asmens sveikatos priežiūros paslaugas, atsako į Jūsų klausimus ir suteikia informaciją, kai Jums jos reikia?
14. Ar asmenys, Jums teikiantys asmens sveikatos priežiūros paslaugas, prieš pradėdami bet kokį gydymą ar medicininę procedūrą, įsitikina, kad Jūs su tuo sutinkate?
15. Ar, Jūsų nuomone, mūsų gydymo įstaigoje yra užtikrinama Jūsų teisė į privataus gyvenimo neliečiamumą?
16. Ar Jūs esate informuotas apie mūsų įstaigoje teikiamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas bei galimybes jomis pasinaudoti?
17. Ar Jus tenkina mūsų gydymo įstaigoje teikiamų nemokamų bei mokamų paslaugų asortimentas?
18. Kokios naujos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, Jūsų nuomone, galėtų būti teikiamos mūsų gydymo įstaigoje? (įrašykite)
- mane tenkina tai kas yra ir ju pakanka
- -
- Pulmonologo,Lor gydytojo konsultacijos. Ortodonto.
- Pakeisti gydytojus, kurie nepagarbiai ir nekultūringai elgiadi su pasientais, pvz Gyd. Burjanienė
- Pirmiausia būtina stvarkyti esamas. Neįmanoma prisiskambinti. Internetu registracija neveikia.
- Galėtų dirbti gydytojas oftalmologas, dermatologas
- Dermatologas
- 545
- Neurologo
- Kardiologo, neurologo
19. Ar Jus tenkina mūsų gydymo įstaigos darbo valandos?
20. Kaip Jūs vertinate mūsų gydymo įstaigoje teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės tam tikrus aspektus? (Jums tinkamiausią atsakymą pažymėkite)
21. Kas, Jūsų nuomone, pagerintų mūsų gydymo įstaigoje teikiamų paslaugų kokybę? (įrašykite)
- yra viskas gerai ir nieko daugiau nereikia
- Paslaugų kokybe esu patenkinta, kaina skiepų, tyrimų taip pat tenkina. Puiki šeimos gydytoja Inga Čekaitienė, slaugytoja Irma Kralikienė.
- Neįmanoma prisiskambinti. Registatorės nuolat nepatenkintos, ir taip prastai besijaučiantį pacientą ,,užverčia" neigiamom emocijom. Gydytoju kabinetų numeriai panaikinti. Kartais reikia tik pasitikslinti vaistų davimo kiekius, ar tarkim vaistinėje neturint pasiūlyto vaisto pasikonsultuoti į ką galima keisti ir reikia registruotis nuotolinei konsultacijai,kuri dar po kelių dienų.
- Kvieskite dirbti jaunus, malonius gydytojus, o tokiems kur be lauktuvių neįmanoma ateiti meskit lauk, nes jie savo elgesiu tiesiog verčia atnešti kavos ar kažko kito, kitaip kultūringo elgesio nesulauksi. Gyd. Burjanienė išviso peržengus ribas, kažkas atneša krūvą medicininių knygelių, o ji jas per 10 min sutvarko už pinigus, tik kabinete tegul tyliau kalba, nes laukiantys už durų viską girdi, kaip vyksta sandoriai šimtais eurų, o ant mūsų eilinių pacientų vidokiais epitetais kalba, bjauri daktarė, laikas su tokia atsisveikinti .
- Negaliu susisiekti su gydytoja. Registratūroje užimta arba niekas nekelia ragelio. Gydytojų telefonai atjungti. Vaistai neišrašyti. Sutvarkykite šią problemą. Į procedūrinį su ratukais sunku įvažiuoti yra slenkstis nors ir neaukštas bet blogai. Pažymėkite aikštelėje su vežimėliais nusileidimo zoną nes užstato a utomobilius.
- EILIŲ VALDYMO SISTEMA
- Interneto svetainėje nepavyko rasti mokamų paslaugų kainoraščio (pvz. odontologijos skyriuje teikiamų paslaugų), kokiu būdu galima atsiskaityti už paslsugas (mokėjimo kortele, ar grynaisiais) ir kt.
- Neįmanoma kito žmogaus registracija internetu,jei jis neturi e-bankininkystės,m-parašo
- NULINĖ.
- Aiški informacija jūsų informacinėje svetainėje, koks gydytojas pavaduoja tą gydytoją, kuris atostogauja ar serga.